Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GOOD WORKS Philip Kotler, David Hessekiel

22-05-2014, 13:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 150.15 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4175905690
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 3   
Koniec: 22-05-2014 13:40:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91152, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23843, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82066, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82406, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17073, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>91152, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>23843, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82066, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82406, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>17073

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Good Works: Marketing and Corporate Initiatives That Build a Better World... and the Bottom Line

GOOD WORKS Philip Kotler, David Hessekiel

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Philip Kotler, David Hessekiel, Nancy Lee
Language: English
Publisher: John Wiley & Sons
Publication Date: 15 Jun 2012
Dimensions: 16.1 x 2.6 x 23.8 cm
Format: Hardcover
Pages: 288
Condition: NEW
Product_ID: 111DBA6681

 

 

Businesses can do well by doing good -- Kotler, Hessekiel, and Lee show you how! Marketing guru Philip Kotler, cause marketing authority David Hessekiel, and social marketing expert Nancy Lee have teamed up to create a guide rich with actionable advice on integrating marketing and corporate social initiatives into your broader business goals. Businesspeople who mix cause and commerce are often portrayed as either opportunistic corporate ''causewashers'' cynically exploiting nonprofits, or visionary social entrepreneurs for whom conducting trade is just a necessary evil in their quest to create a better world. Marketing and corporate social initiatives requires a delicate balancing act between generating financial and social dividends. Good Works is a book for business builders, not a Corporate Social Responsibility treatise. It is for capitalists with the hearts and smarts to generate positive social impacts and bottom-line business results. Good Works is rich with actionable advice on integrating marketing and corporate social initiatives into your broader business goals.Makes the case that purpose-driven marketing has moved from a nice-to-do to a must-do for businesses Explains how to balance social and business goals Author Philip Kotler is one of the world's leading authorities on marketing; David Hessekiel is founder and President of Cause Marketing Forum, the world's leading information source on how to do well by doing good; Nancy Lee is a corporate social marketing expert, and has coauthored books on social marketing with Philip Kotler With Good Works , you'll find that you can generate significant resources for your cause while achieving financial success.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STRATEGIC VISION Zbigniew Brzezinski

 MARKETING 3.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya

 THE AGE OF RESPONSIBILITY Wayne Visser

 STAKEHOLDER THEORY: THE STATE OF THE ART Freeman

 GROW Jim Stengel

 JUST BUSINESS John Ruggie