Motor:
Silnik zakuty korby PRISM, tloki JE PISTONS, wszystko skrecone na ARP, panewki ACL, nowa pompa oleju, rozrząd ASO, uszczelka pod glowica ASO. W bloku zostało wszystko wymienione na nowe co tylko było możliwe, blok oddalem do firmy która się tym zajmuje, w firmie zostały dobrane panewki, spasowane tloki blok jest po Honowaniu. Glowica tez była obrabiana większe zawory mocniejsze sprężyny i wszystko jest nowe w głowicy w sumie brakuje tylko walkow i można krecic wyżej. Wtryski SIEMENS DEKA 630, przewody w stalowym oplocie w bagażniku swirl pot + pompa 044 i przewody w stalowym oplocie. Uklad jest przygotowany pod METANOL.
Intercooler 600x300x100 FMIC.PL troszkę przesadzony ale nie puchnie.
Chodnica oleju 19 rzedowa z podstawka z termostatem
Uklad wydechowy:
Turbo to TD05 10,5 Wstaje jak szalone Stan LIGOWY W PEAK-U 2,2BARA Można pomacać nie ma luzow.
Kolektor wydechowy downpipe robil CIEPLAK SRT GARAGE
Wydech 76mm. po calosci + 2 tłumiki srodkowe 100mm. bardzo fajnie wali ogniem jest banan
Elektonika:
Auto jest na EMU strojenie i korekty CIEPLAK SRT GARAGE
Srodek:
fotele z Corrado pasy Tacata 4p.
Uklad napedowy:
Skrzynia 6 z seata Leona, poloski dorabiane w MOTOMAX-ie w TORUNIU
Sprzeglo seria dwumas z audi tt quattro daje rade, tarcza obita Kevlarem
Hamulce Audi s2 no i jeszcze buda, bude ktoś kiedys prubowal oklejic ale cos nie poszlo. sam się przymierzam do pomalowanie ale po prostu mi się nie chce.
Co do sprzedaży to najbardziej by mi pasowala zamiana na AUDI S3 Z doplata z mojej strony.
504 [zasłonięte] 061 Pozdrawiam
|