Sprzedam samochód VW Golf IV 2001 r. 2.8 benzyna+gaz, z napędem 4x4 4motion, manualną 6 biegową skrzynią, silnik v6 na łańcuchu o mocy 204 KM.
Jestem 2 właścicielem w kraju, kupiłem go w marcu 2013 r. Garażowany.
Został sprowadzony przez poprzedniego właściciela z Niemiec na przełomie 2010/2011 r. (1 rej. w kraju 22.11.2010).
W styczniu 2014 r. została założona nowa instalacja gazowa na STAG 300-6 ISA2, zbiornik w kole 45 l. ważność badania do 2023 r. Silnik na gazie chodzi równo, nie czuć nawet kiedy się przełącza na LPG.
badanie techniczne do 02.12.2014 r.
ubezpieczenie do 03.07.2014 r.
Bardzo bogate wyposażenie, najbogatsze jakie było w tej wersji i roczniku:
- 4 x elektryczne szyby
- 4 x poduszki powietrzne
- tapicerka skórzana
- skórzane podgrzewane fotele
- skórzana sportowa kierownica i lewarek zmiany biegów
- dwa podłokietniki (przedni oraz tylny)
- drewniane elementy wykończeniowe
- szyberdach elektryczny
- komputer pokładowy
- tempomat
- czujnik deszczu
- ABS
- ESP
- wspomaganie kierownicy
- elektryczne i podgrzewane lusterka,
- klimatyzacja automatyczna klimatronik
- napęd na cztery koła (4motion)
- centralny zamek
- immobiliser
- dwa komplety kluczy (scyzoryk)
- aluminiowe oryginalne felgi VW R16 - opony zimowe
- oryginalny bagażnik dachowy VW
- radio cd Sony
Za dopłatą aluminiowe felgi Ronal R18 na letnich oponach (+900 zł).
Auto sprzedaję, ponieważ jest to drugi samochód i dotychczas jeździła nim żona, a po przeprowadzce ma do pracy parę kilometrów, a gaz włącza się dopiero jak dojeżdża do pracy, więc tak naprawdę jeździ na benzynie, dlatego wymieniamy na coś oszczędniejszego o mniejszej pojemności w benzynie.
W warsztacie po ostatnim przeglądzie przed sezonem letnim zdiagnozowano prawdopodobnie uszkodzony wysprzęglik, który jest zintegrowany z łożyskiem (coś rzęzi przy biegu jałowym i hamowaniu silnikiem, po wciśnięciu sprzęgła dźwięk ten ustaje) oraz uszkodzoną poduszkę skrzyni biegów.
Naprawę wyceniono:
koszt części wysprzęglik 150-200 zł poduszka 100-150 zł
Robocizna ok 400-500 zł.
Ponadto klimatyzacja po sprawdzeniu i napełnieniu trzymała miesiąc, pan w warsztacie stwierdził w jakichś specjalnych okularach, że do wymiany oringi w jednym z przewodów. Prawdopodobnie dlatego, że w zeszłym roku uległ przetarciu i został wymieniony, ale na starych oringach, więc trzeba je wymienić na nowe (koszt oringa ok 50 gr - są całe dwie sztuki do wymiany) i napełnić układ.
Powyższe niesprawności są ujęte w cenie, więc proszę nie wymagać, żebym zszedł z ceny nie wiadomo ile. Ostateczna cena do małej negocjacji, mogę opuścić na paliwo jak ktoś z daleka.
Ogólnie samochód bardzo dobrze spisywał się zimą z uwagi na napęd 4x4 (nie trzeba odśnieżać ;) oraz bardzo przyjemne podgrzewane fotele.
Latem przydaje się szyberdach i klimatyzacja.
Gdyby ktoś planował jechać na wakacje to bardzo praktyczny jest bagażnik dachowy, można założyć wtedy boxa albo uchwyty rowerowe.
Zapraszam do obejrzenia samochodu w Warszawie - Marysin Wawerski niedaleko stacji PKP Gocławek.
Więcej szczegółów i pytania na telefon. Jeżeli nie odbieram to znaczy, że nie mogę bo jestem w pracy, proszę wtedy dzwonić najlepiej wieczorem.
|