Witam!:)
Przedmiotem mojej aukcji jest:
bogato ilustrowany, fachowy poradnik dotyczący samochodów osobowych Wolkswagen Golf trzeciej generacji oraz Wolkswagen Vento
W BARDZO DOBRYM STANIE
produkowanych w latach 1[zasłonięte]991-19, z nadwoziami kombilimuzyna 3- i 5-drzwiowa, limuzyna 4-drzwiowa, kombi 5-drzwiowa i kabriolet 3-drzwiowy,
wyposażonych w mechaniczne i automatyczne skrzynki przekładniowe oraz silniki czterocylindrowe: benzynowe o pojemności
· 1,4 dm3 (typu ABD i AEX);
· 1,6 dm3 (typu ABU, AEA i AEE);
· 1,8 dm3 (typu AAM, ABS i ADZ);
· 2,0 dm3 (typu 2E, ADY, AGG i ABF)
oraz wysokoprężne z wtryskiem pośrednim o pojemności 1,9 dm3 niedoładowane typu 1Y i turbodoładowane typu AAZ, a także z wtryskiem bezpośrednim o pojemności 1,9 dm3 niedoładowane tzw. SDI - typu AEY i turbodoładowane tzw. TDI - typu 1Z
Spis treści:
CZĘŚĆ I(silniki benzynowe)
WIADOMOŚCI WSTĘPNE
Opis modeli
Identyfikacja samochodu
Eksploatacja samochodu
1.SILNIK
1.1.Charakterystyka techniczna
1.2.Obsługa i naprawa
1.2.1.Regulacje i sterowanie silnika
1.2.2.Naprawy nie wymagające wymontowania silnika
1.2.3.Wymontowanie zespołu napędowego
1.2.4.Zamontowanie zespołu napędowego
1.2.5.Rozkładanie silnika
1.2.6.Naprawa silnika
1.2.7.Składanie silnika
1.2.8.Układ smarowania
1.2.9.Układ chłodzenia
2.SPRZĘGŁO FICHTEL & SACHS MS 190 X
2.1.Charakterystyka techniczna
2.2.Obsługa i naprawa
2.2.1.Wymiana tarczy sprzęgła lub zespołu oprawy
2.2.2.Naprawa mechanizmu sterowania sprzęgła
3. SPRZĘGŁO FICHTEL & SACHS M 210 X
3.1.Charakterystyka techniczna
3.2.Obsługa i naprawa
3.2.1.Wymiana tarczy sprzęgła lub zespołu oprawy
3.2.2.Naprawa mechanizmu sterowania sprzęgła
4. MECHANICZNA SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA TYPU 085 86
4.1.Charakterystyka techniczna
4.2.Obsługa i naprawa
4.2.1.Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowe
4.2.2.Rozkładanie skrzynki przekładniowej
4.2.3.Składanie skrzynki przekładniowej
4.2.4. Regulacja mechanizmu zmiany biegów
5. MECHANICZNA SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA TYPU 020
5.1.Charakterystyka techniczna
5.2.Obsługa i naprawa
5.2.1. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowe
5.2.2. Rozkładanie skrzynki przekładniowej
5.2.3. Składanie skrzynki przekładniowej
5.2.4. Regulacja mechanizmu zmiany biegów
6. AUTOMATYCZNA SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA
6.1. Charakterystyka techniczna
6.2. Obsługa i naprawa
7. PÓŁOSIE NAPĘDOWE
7.1.Charakterystyka techniczna
7.2.Obsługa i naprawa
7.2.1. Wymontowanie i zamontowanie półosi
7.2.2.Wymiana osłony przegubu wewnętrznego
7.2.3.Wymiana osłony przegubu zewnętrznego
8. UKŁAD KIEROWNICZY
8.1.Charakterystyka techniczna
8.2.Obsługa i naprawa
8.2.1.Wymontowanie i zamontowanie wału kierownicy
8.2.2. Wymontowanie i zamontowanie drążka kierowniczego
8.2.3.Układ kierowniczy mechaniczny
8.2.4.Układ kierowniczy ze wspomaganiem
9. ZAWIESZENIE PRZEDNIE
9.1.Charakterystyka techniczna
9.2.Obsługa i naprawa
9.2.1. Elementy zawieszenia przedniego
9.2.2.Ustawienie kół przednich
9.2.3.Piasty kół przednich
10. ZAWIESZENIE TYLNE
10.1.Charakterystyka techniczna
10.2. Obsługa i naprawa
10.2.1.Elementy zawieszenia tylnego
10.2.2.Ustawienie kół tylnych
10.2.3. Piasty kół tylnych
11. UKŁAD HAMULCOWY
11.1. Charakterystyka techniczna
11.2. Obsługa i naprawa
11.2.1. Hamulce przednie
11.2.2. Hamulce tylne bębnowe
11.2.3. Hamulce tylne tarczowe
11.2.4. Układ uruchamiania hamulców
11.2.5. Układ przeciwblokujący
12. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
12.1. Charakterystyka techniczna
12.2. Obsługa i naprawa
12.2.1. Alternator
12.2.2. Rozrusznik
12.2.3. Tablica rozdzielcza oraz układ ogrzewania i przewietrzania
12.2.4. Inne urządzenia elektryczne
12.2.5 Schematy instalacji elektrycznej
13. DANE OGOLNE
14. ZMIANY KONSTRUKCYJNE OD MODELI 1993
14.1. Opis ogólny
14.2. Silnik
14.2.1. Charakterystyka techniczna
14.2.2. Obsługa i naprawa
14.3. Sprzęgło Fichtel & Sachs MS 200 X
14.4. Sprzęgło Fichtel & Sachs M 210 X
14.5. Sprzęgło sterowane hydraulicznie
14.5.1. Charakterystyka techniczna
14.5.2. Obsługa i naprawa
14.6. Mechaniczna skrzynka przekładniowa typu 085
14.7. Mechaniczna skrzynka przekładniowa typu 020
14.8. Automatyczna skrzynka przekładniowa typu AG4 oraz 096
14.9. Automatyczna skrzynka przekładniowa typu 01 M
14.9.1. Charakterystyka techniczna
14.9.2. Obsługa i naprawa
14.10. Mechaniczna skrzynka przekładniowa typu 02A
14.10.1. Charakterystyka techniczna
14.10.2. Obsługa i naprawa
14.11. Półosie napędowe
14.12. Zawieszenie przednie
14.13. Zawieszenie tylne
14.14. Układ hamulcowy
14.15. Wyposażenie elektryczne
14.16. Dane ogólne
SKOROWIDZ RZECZOWY
CZĘŚ II (silniki wysokoprężne)
1. SILNIK
1.1. Charakterystyka techniczna
1.2. Obsługa i naprawa
1.2.1. Regulacje silnika
1.2.2. Naprawy nie wymagające wymontowania silnika
1.2.3. Wymontowanie i zamontowanie zespołu napędowego
1.2.4. Rozkładanie, naprawa i składanie silnika
1.2.5. Układ smarowania
1.2.6. Układ chłodzenia
2. SPRZĘGŁO
2.1. Charakterystyka techniczna
2.2. Obsługa i naprawa
2.2.1. Wymiana tarczy sprzęgła lub zespołu oprawy
2.2.2. Naprawa mechanizmu sterowania sprzęgła
3. SKRZYNKA PRZEKŁADNIOWA
3.2. Obsługa i naprawa
3.2.1. Wymontowanie i zamontowanie skrzynki przekładniowej
3.2.2. Rozkładanie skrzynki przekładniowej
3.2.3. Składanie skrzynki przekładniowej
3.2.4. Regulacja mechanizmu zmiany biegów
4. PÓŁOSIE NAPĘDOWE
4.1. Charakterystyka techniczna
4.2. Obsługa i naprawa
4.2.1. Wymontowanie i zamontowanie półosi
4.2.2. Wymiana osłony przegubu wewnętrznego
4.2.3. Wymiana osłony przegubu zewnętrznego
5. UKŁAD KIEROWNICZY
5.1. Charakterystyka techniczna
5.2. Obsługa i naprawa
5.2.1. Wymontowanie, zamontowanie i regulacja ustawienia drążków kierowniczych
5.2.2. Wymontowanie, zamontowanie i regulacja luzu przekładni kierowniczej
5.2.3.Wymontowanie i zamontowanie pompy wspomagania
5.2.4. Sprawdzanie i regulacja naciągu paska napędu pompy
5.2.5. Sprawdzanie ciśnienia tłoczenia pompy wspomagania
5.2.6. Wymontowanie i zamontowanie wału kierownicy
6.ZAWIESZENIE PRZEDNIE
6.2.1. Elementy zawieszenia przedniego
6.2.2. Ustawienie kół przednich
6.2.3. Piasty kół przednich
7. ZAWIESZENIE TYLNE
7.1. Charakterystyka techniczna
7.2. Obsługa i naprawa
7.2.1. Elementy zawieszenia tylnego
7.2.2. Ustawienie kół tylnych
7.2.3. Piasty kół tylnych
8. UKŁAD HAMULCOWY
8.1. Charakterystyka techniczna
8.2. Obsługa i naprawa
8.2.1. Hamulce przednie
8.2.2. Hamulce tylne
8.2.3. Układ uruchamiania hamulców
8.2.4. Układ przeciwblokujący
9. WYPOSAŻENIE ELEKTRYCZNE
9.1. Charakterystyka techniczna
9.2. Obsługa i naprawa
9.2.1. Alternator
9.2.2. Rozrusznik
9.2.3. Tablica rozdzielcza oraz układ ogrzewania i przewietrzania
9.2.4. Inne urządzenia elektryczne
9.2.5. Schematy instalacji elektrycznej
10. DANE OGOLNE
11. ZMIANY KONSTRUKCYJNE OD MODELI 1994
11.1. Opis ogólny
11.2. Silnik wysokoprężny z bezpośrednim wtryskiem paliwa
11.2.1. Charakterystyka techniczna
11.2.2. Obsługa i naprawa
11.3. Sprzęgło
11.4. Mechaniczna skrzynka przekładniowa typu 020
11.5. Mechaniczna skrzynka przekładniowa typu 02A
11.5.1. Charakterystyka techniczna
11.5.2. Obsługa i naprawa
11.6. Automatyczna skrzynka przekładniowa
11.6.1. Charakterystyka techniczna
11.6.2. Obsługa i naprawa
11 .7. Półosie napędowe
11.8. Zawieszenie przednie
11.9. Zawieszenie tylne
11.10 Układ hamulcowy
11.11. Wyposażenie elektryczne
11.12. Dane ogólne
ZAPRASZAM DO ZAKUPU!