Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GOLF I 1 Karman Cabrio kabriolet

16-07-2014, 19:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 11 999 zł     
Użytkownik Client:28142483
numer aukcji: 4409151879
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 1071   
Koniec: 16-07-2014 19:03:40

Dodatkowe informacje:
Rok produkcji: 1992
Przebieg (km): 290000
Pojemność silnika (cm3): 1900
Moc silnika (KM): 110
Skrzynia biegów: Manualna
Rodzaj paliwa: Diesel
Typ: Kabriolet
Liczba drzwi: 2/3
Kolor: Srebrny
Stan: Używany
Uszkodzony: Nie
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam wszystkich, którzy zajrzą do tej aukcji.

 

Oferuję do sprzedania samochód znany wielu, w dzisiejszych czasach uchodzący powoli za klasyka.

VW GOLF Kabriolet w wersji nadwoziowej Karman.

Samochód jest w moim posiadaniu od 4 lat, przez te wszystkie lata towarzyszył mi w wielu moich przygodach i przeszedł szereg napraw, zmian, udogodnień, tak aby sprawiał jeszcze więcej przyjemności z jazdy.

 

W momencie gdy zakupiłem auto, było ono wyposażone w silnik benzynowy 2.0 16V(mam i mogę dorzucić do auta). Była to niestety problematyczna i paliwożerna jednostka, która nie spełniała moich oczekiwań. Zapadła więc decyzja o zaswapowaniu jednostki z portfolio VW dużo bardziej żywotnej, bezproblemowej jednocześnie, dynamicznej i ekonomicznej- 1.9 TDI z Golfa III(mojego).

 

Oprócz silnika auto przeszło wiele zmian, napraw:

-Całe nowe gwintowane zawieszenie dedykowane do Cabrio

-Wszystkie elementy zawieszenia zostały wymienione na nowe, bądź wyczyszczone i odmalowane.

-Wymieniony został kompletnie przedni układ hamulcowy, na tarcze nawiercane z dobrymi klockami, nowe osłony tarcz, łożyska itp. Zaciski i jarzma również zostały zregenerowane i odmalowane.

-W zeszłym roku wymienione było pokrycie dachowe w renomowanej firmie w Warszawie, dach posiada jeszcze rok gwarancji. Koszt to 1300zł.

-Wydech przelotowy pod to auto wykonany ze stali kwasoodpornej na 1 tłumiku końcowym, jednak nie jest głośny.

-Oprócz swapu silnika z wiązką, pod maską wylądował centralnie umieszczony Intercooler czyli FMIC z wyspawanym orurowaniem. Pomalowane na czarno, złożone na dobrych mocnych gumach oraz cybantach, dodatkowo naspawane są zgrubienia, aby nic nie spadło podczas jazdy.

-Sam silnik jest delikatnie podkręcony, standardowo była to jednostka 1Z, została wzbogacona o turbosprężarkę z AWX(1.9 tdi 130ps). Wtryski są z ASV(1.9 tdi 110ps- 0.205). Zostało go tylko wystroić i powinno być ok 140ps.

-Założyłem 14`to calowe koła z dużym rantem o nazwie RSL + nowe opony z przodu Uniroyal Rainsport 2

 

Myślę, że suma powyższego wkładu finansowego+ wiele rzeczy o których pewnie zapomniałem, to spokojnie jakieś 70% kwoty za którą go wystawiłem.

 

 

Rzecz jasna samochód nie jest nowy i ma swoje mankamenty:

-Karoseria jest w bdb stanie, podłoga bez rdzy, przyda się jednak kilka poprawek lakierniczych.

-Trzeba zamontować klakson- zapomniałem....

-Można posiedzieć nad mechanizmem zmiany biegów i spróbować go wyregulować, jeśli się nie uda to znaleźć mechanizm wybieraka w lepszym stanie i wymienić. Mogą to być trochę moje fanaberie gdyż na co dzień jeżdżę nowym autem i tam wszystko lekko chodzi;)

-Trzeba naprawić mocowanie przedniej lampy światła dziennego, nie działa regulacja góra-dół.

 

 

Generalnie auto jest w dobrym stanie, przejechaliśmy nim z Żona wspólnie sporo kilometrów nad morze mazury itp., nigdy nas nie zawiódł. Gdyby nie to że mamy małe dziecko, a ja dużo pracuję i nie mam kiedy jeździć czy też zajmować się cabbym, to bym go nie sprzedawał. Jednak przez ostatni rok zrobiłem nim nie więcej niż 500km, a oprócz cabrio jeżdżę motocyklem więc ciężko to pogodzić...;)

 

W razie pytań kontakt: 796 796 969- Maciek