Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Golf GTI 16V

16-07-2012, 8:17
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 4 400 zł     
Użytkownik Mleko84
numer aukcji: 2431138203
Miejscowość Wołow
Wyświetleń: 2112   
Koniec: 02-07-2012 20:42:20
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

Witam.

 

Mam do sprzedania Golfa II GTI 16V z silnikiem PL. Auto kupiłem, moim zdaniem, po okazyjnej cenie i chcę po prostu na nim zarobić. Jestem w jego posiadaniu ponad miesiąc czasu i wszystko w aucie działa bez zarzutów. Posiadam drugie auto i nie bardzo mi się opłaca utrzymywać dwa. Nie jestem handlarzem, po prostu kiedyś miałem podobnego GTI 16V i wiedziałem co należy w tym podregulować/wymienić aby znowu działał jak należy. Uznałem, że zakup tego będzie dobrą inwestycją: albo na nim zarobię albo będę miał drugie fajne auto.

 

Poniżej lista napraw jakich dokonałem:

-wymiana zaworu stabilizacji wolnych obrotów

-wymiana sondy lambda (starą mogę oddać)

-regulacja wolnych obrotów

-skorygowanie położenia klapy spiętrzającej 

-wyczyszczenie potencjometru klapy spiętrzającej

-przylutowanie ułamanych pinów od czujników temperatury

-wymiana paska wspomagania (bosch)

-wymiana oleju na castrol magnatec 10w40 (jest rachunek)

-wymiana linki sprzęgła (jest rachunek, stara się urwała) 

-wymiana filtru powietrza

 

Co do samego auta to moim zdaniem jest w całkiem niezłym stanie i wiem, że za takie pieniądze bardzo ciężko znaleźć takiego Golfa GTI 16V. Na minus należy wymienić: brak zaślepek w listwie progowej, brak jednej listewki na błotniku, dwie rysy, kilka małych obić, odprysk lakieru na masce (na masce była skórzana osłona i odeszła razem z lakierem)- wszystko widać na zdjęciach. Brak podsufitki, tylna tapicerka nieoryginalna, przedni zderzak nieoryginalny (prawdopodobnie zerwany przez za niskie zawieszenie), należy kupić czujnik spalania stukowego (ok 100 pln, stary jest pęknięty), wymienić osłonę przegubu wewnętrznego. Na plus: abs, komputer MFA, wspomaganie, centralny zamek w pełni sprawne. Posiada skrzynię 2Y (krótkie przełożenia, oryginalna, wpisana na naklejce informacyjnej w bagażniku), która pracuje, ku mojemu zaskoczeniu, naprawdę dobrze, sprzęgło też widać, że jest w bardzo dobrej kondycji,  silnik jest naprawdę dynamiczny i zrywny, nie kopci nawet jak długo stoi na wolnych obrotach, nie bierze oleju. Prawidlowo trzyma wolne obroty, nie gaśnie. W przednich wahaczach zwykłe gumy wymienione na czerwone poliuretanowe, twarde sportowe zawieszenie. Wydech wyspawany ze stali nierdzewnej jedynie wstawiono dwa ostatnie tłumiki, brak katalizatora (moim zdaniem jest to plus- katalizator nie wbity w dowód), wymieniono podwójne złącze elastyczne. Auto oglądało dwóch znajomych lakierników i twierdzą, że jest bezwypadkowy, można przyjechać z miernikiem lakieru. Opony w bardzo dobrym stanie. MFA pokazuje spalanie na średnim poziomie 9L przy mieszanej jeździe, przy jeździe bardzo dynamicznej 11/12 natomiast jadąc śr. 90km/h spada poniżej 7L/100, także można powiedzieć, że silnik jak również cały mechanizm wtryskowy wraz z elektroniką działają prawidłowo. Odczyty z MFA zweryfikowałem na odcinku 250 km i wskazuje poprawnie. Jest to na 100% GTI 16V, posiada oryginalne kubełkowe fotele, jest naklejka informacyjna w bagażniku, karta pojazdu, miękka deska, licznik do 260 i obrotomierz do 8tyś. rpm, komplet emblematów, wszystkie hamulce tarczowe. Dodatkowo oryginalny centralny zamek na pompce, szyberdach. Auto posiada twarde zawieszenie i sportowe pasy (oryginalne też posiadam) oraz kierownicę MOMO. Dodatkowo dodaje niższe i twardzsze sprężyny i amortyzatory na przednią oś (poprzenid właściel zdemontował). Nie ma radia i głośników ale mogę oddać głośniki JBL o rozstawie śrub 140mm (warte ok 100 zł nie trzeszczą w pełni sprawne), które pasują do takich maskownic: http://alle/vw-golf-ii-ramki-maskownice-glosnika-dar-20211-i242[zasłonięte]0555.html oraz equalizer z wyjściem 4x50W oraz wejściem liniowym, czyli jak prawie każde radio. Można sobie do tego podłączyć telefon albo mp3, na pewno gra, sprawdzone.

Mam nadzieję, że wymieniłem wszystkie istotne wady i zalety tego Golfa, wszstkie inne kwestie mogę wyjaśnić telefonicznie lub mailowo. Cena jaka mnie interesuje to 4400 zł. Jeżeli ktoś się zna na autach i jest fanem GTI z pewnością po obejrzeniu i jeździe próbnej będzie zadowolony. Jak komuś szczególnie zależy abym to ja wstawił czujnik spalania stukowego i wymienił osłonę przegubu to mogę to zrobić ale do ceny dokładam koszt części. Proszę o poważne oferty, nie ma sensu marnować swojego i mojego czasu.

Przegląd do 03.10.2012, OC do 07.07.2012, komplet dokumentów i karta pojazdu. Do obejrzenia we Wrocławiu.

 

tel.: 664[zasłonięte]795

 

Więcej zdjęć:

https://picasaweb.google.com/ravmiecznk/GolfGTI16V?authuser=0&authkey=Gv1sRgCP6Hh-XVu4q1MA&feat=directlink