Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

golf dziecięcy Under Armour

22-11-2014, 23:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 12 zł     
Użytkownik alpido
numer aukcji: 4804369588
Miejscowość Kraków
Licytowało: 1    Wyświetleń: 34   
Koniec: 22-11-2014 22:00:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Płeć: Uniseks
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest oryginalny dziecięcy golf amerykańskiej marki Under Armour. Idealny pod kombinezon narciarski i na wszelkie zimowe sporty.

Daje gwarancję, że Twoje dziecko nie przemarznie!

Kolor: fioletowy;

Rozmiar: YLG;

Materiał: 64% nylon; 22% poliester; 4% elastyn. Technologia COLDGEAR

 

A – długość od kołnierza do dołu – 49 cm;

B – szerokość pod pachami – 36 cm;

C – szerokość dołu – 35 cm;

D – długość od kołnierza do końca rękawa – 53 cm (od wszycia 43 cm);

E – długość rękawa od pachy – 39 cm;

F – długość pleców od kołnierza do dołu – 49 cm.

 

UNDER ARMOUR jest młodą marką sportową, założoną przez Kevina Planka, byłego zawodowego gracza futbolu amerykańskiego. Grając w meczach swojej drużyny Kevin wiele razy w ciągu gry musiał zmieniać swój bawełniany, nieprzepuszczający powietrza i nieodprowadzający wilgoci t-shirt na nowy, aby utrzymać odpowiednią temperaturę ciała i komfort w trakcie gry. To doświadczenie naprowadziło go na pomysł stworzenia t-shirtu idealnego – zbudowanego z materiału, który nawet po długim czasie gry pozostawałby suchy i lekki. Under Armour zaczynało działalność na rynku amerykańskim w 1996 roku, posiadając pierwsze biuro w garażu domu.

Dzisiaj, po ponad 10 latach obecności na globalnym rynku, firma ma własne laboratoria badawcze, w których materiały używane do produkcji strojów sportowych są ulepszane z sezonu na sezon tak, aby ostatecznie osiągnąć technologiczną perfekcję. Żaden produkt Under Armour po dziś dzień nie zawiera w sobie ani jednego grama bawełny.

Ta wywodząca się ze Stanów Zjednoczonych marka podbija obecnie rynki na wszystkich kontynentach, a jej obroty za ostatni rok sięgnęły miliarda dolarów, stawiając Under Armour w grupie czołowych korporacji sportowych świata. Będąc drugą najszybciej rozwijającą się spółką na amerykańskim parkiecie oraz okrzykniętą najgorętszą marką w sporcie, Under Armour stanowi mocne zagrożenie dla najsilniejszych marek sportowych obecnych na globalnym rynku.

Założeniem każdego produktu Under Armour jest uczynić sportowców lepszymi (To make athletes better) i pomóc im osiągać jak najlepsze wyniki w wybranej dyscyplinie sportu. Under Armour nie jest marką mody sportowej, co wyróżnia ją spośród konkurencji. Zamiast oferowania odzieży sportowej dla każdego, Under Armour skupia się na produkcji tylko i wyłącznie technicznie zaawansowanej odzieży z wyraźnym przeznaczeniem do uprawiania sportu.