Golf IV 1.6 16v 105 km
2001rok
drzwi 2/3
Przebieg: 164767
Data pierwszej rejestracji w Polsce 12 listopad 2009 (samochód miał wówczas ponad 115000 tysięcy przebiegu)
Jedyny właściciel w Polsce po sprowadzeniu samochodu ze Szwajcarii.
Ten samochód to moje oczko w głowie.
O samochód bardzo dbałem wszystkie wymiany i naprawy w terminach i na porządnych częściach żadnego badziewia.
SAMOCHÓD NIE WYMAGA WKŁADU FINANSOWEGO - MA PRAWIE WSZYSTKO WYMIENIONE (do nabicia klimatyzacja)
STAN TECHNICZNY SILNIKA REWELACYJNY (SILNIK PO REMONCIE NA GWARANCJI)
STAN WIZUALNY BARDZO DOBRY NOSZĄCY NORMALNE ŚLADY UŻYTKOWANIA.
Opcje wyposażenia:
Tapicerka skórzana - Beżowa
ABS
Lusterko fotochromatyczne
Centralny zamek
Dzielone siedzenia
Elektryczne lusterka
Elektryczne szyby
Przednia szyba z czujnikiem deszczu
Immobiliser
Klimatyzacja - Climatronic
Komputer
Radio z CD i mp3
Światła przeciwmgłowe
Tempomat
Wspomaganie kierownicy
Regulowana wysokość foteli z przodu: przód/tył i góra/dół
Opony letnie Rainsport 2 16" zakupione w maju 2013 roku na Feldze aluminiowej VW
FELGI SĄ ORYGINALNE VW (niestety jakiś idiota ukradł dekle od nich....)
Rewelacyjnie grające głośniki z przodu w drzwiach i z tyłu i gwizdki
Poniżej
prezentuję co i kiedy było robione w samochodzie
KWIECIEŃ 2014
*nowa chłodnica (usprawniony cały system chłodzenia)
*naprawiony wydech
* nowe tarcze i klocki TYŁ
*wymienione wszystkie filtry i olej
*przegląd
Z końcem maja 2013 roku został wstawiony do warsztatu a 25 czerwca 2013 samochód został odebrany z warsztatu.
Mam na to dokumenty i roczną gwarancję do 25 czerwca 2014.
SAMOCHÓD MIAŁ PRZEJECHANE wówczas przejechane155800km
(Kto się zna ten będzie wiedział jakie koszty zostały poniesione).
Naprawy w czerwcu 2013:
Wymontowanie i zamontowanie głowicy.
Wymiana uszczelki pod głowicą
Naprawa głowicy
Wymiana kompletnego rozrządu wraz z pompą wody
Wspawanie siatki elastycznej układu wydechowego oraz pospawanie uszkodzonych mocowań
Wymiana popychaczy hydraulicznych
Wymiana oleju silnikowego oraz filtrów (oleju, powietrza, kabiny)
Diagnostyka komputerowa
Adaptacja przepustnicy
Regeneracja rozrusznika
Sprawdzenie oraz regulacja zbieżności kół przednich
Wymiana podłokietnika
Zabezpieczenie podwozia antykorozyjnie
Polerowanie całego samochodu
Malowanie dwóch elementów maski i błotnika
Wymiana paska wielorowkowego oraz rolek
Nowe części w czerwcu 2013:
Nowa uszczelka pod głowicą
Nowa uszczelka pod kolektor wydechowy
Nowa uszczelka pod kolektor ssący 4szt.
Nowy zestaw rozrządu
Nowa pompa wody
Nowe popychacze hydrauliczne 16szt.
Nowy filtr oleju
Nowy filtr powietrza
Nowy filtr kabinowy
Odgrzybiona i nabita klimatyzacja
Nowy olej Castrol 5w40
Nowy pasek wielorowkowy
Nowa rolka napinacza paska wielorowkowego
Rolka prowadząca pasek wielorowkowy
Nowy płyn chłodniczy
Nowa siatka elastyczna
Nowy łącznik układu wydechowego
Nowe łożyska kół tylnych
Nowy silniczek wycieraczki tylnej
Nowe uchwyty otwierania drzwi od wewnętrznej strony
Przełącznik do otwierania i zamykania szyb po stronie kierowcy
Nowy skórzany podłokietnik
Nowa listwa pod zderzakiem
Nowe wycieraczki
Wcześniejsze naprawy / wymiany jakie były robione:
2012
Kwiecień - odmalowane elementy od zarysowań obtarć spowodowanych użytkowaniem w mieście, (klapa bagażnika, błotnik, drzwi, zderzak) spowodowane normalnym użytkowaniem w mieście jak i zarysowaniami spowodowanymi aktami wandalizmu (zgłoszone na policji)
Maj - wymieniony termostat wymieniony na nowy; wiatrak chłodnicy wymieniony na nowy
Marzec - zrobione zawieszenie z przodu i z tyłu (koszt wyniósł mnie 1700zł)
Luty – czujnik temperatury wymieniony na nowy
2011
Grudzień – wymienione tarcze i klocki hamulcowe
Maj - wymieniona przednia szyba z czujnikami deszczu - fabryczna pękła od uderzenia telefonu przy gwałtownym hamowaniu 05 2011 (koszt wyniósł 600zł mogę pokazać zdjęcie starej szyby )
Proszę nie kupować poprzez kup teraz - proszę najpierw o kontakt
Uwaga !!! Samochód pochodzi od osoby prywatnej.
SAMOCHÓD SPRZEDAJĘ Z NAGŁYCH POWODÓW OSOBISTYCH a NIE ZAROBKOWYCH.
Nie jestem handlarzem ale osobą która jest właścicielem i sprzedaje ci swój samochód.
Nie kupujesz samochodu przygotowanego tylko do sprzedaży z umytym silnikiem - gdzie czekają cię koszty, które ja kiedyś poniosłem.
kontakt:
506[zasłonięte] 215 (gdybym nie odbierał proszę o sms oddzwonię)