Sprzedawany przez nas towar jest nowy, zapakowany.
Do każdego zakupu wystawiamy fakturę VAT lub paragon.
Sprzęt jest objęty 24 miesięczną gwarancją (z możliwością
przedłużenia do 5 lat - o szczegóły pytaj sprzedawcę).
Zapraszamy także do odbioru osobistego zakupionych produktów w naszym sklepie w Krakowie przy ulicy Wyki 5
tel. (12)[zasłonięte]415 39 w godzinach pn-pt 10-18 i sobotę 10-14
Informujemy również, że istnieje możliwość zakupu w różnych systemach ratalnych.
GOLARKA PHILIPS PT 720/16
Naprawdę dokładne golenie
Nowa golarka elektryczna Philips PowerTouch sprawi, że nabierzesz energii o poranku. Teraz dzięki dłuższemu czasowi działania, moźliwości pełnego mycia w wodzie i wysokiej wydajności głowic Super Lift&Cut golarka ta umożliwia szybsze zakończenie porannego golenia.
Ponad 40 minut pracy na zasilaniu akumulatorowym, 8 godzin ładowania
Ponad 40 minut pracy na zasilaniu akumulatorowym wystarcza na 14-krotne golenie. Pełne naładowanie trwa 8 godzin, więc golarka zawsze jest gotowa pracy
System Super Lift & Cut zapewnia komfortowe i dokładne golenie
System podwójnych ostrzy wbudowany w naszych golarkach elektrycznych unosi włosy i przycina je na linii skóry, zapewniając dokładniejsze golenie
System Dynamic Contour Response dostosowuje się do kształtu twarzy i szyi
Golarka automatycznie dopasowuje się do kształtu twarzy i szyi, zapewniając gładsze golenie
Golarka z możliwością mycia w wodzie i systemem QuickRinse
Dzięki możliwości mycia w wodzie i systemowi QuickRinse golarkę elektryczną można wypłukać w krótszym czasie
Mimo dołożenia wszelkich starań nie gwarantujemy, że publikowane dane nie zawierają uchybień lub błędów, które nie mogą być podstawą do roszczeń. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy przed podjęciem decyzji o zakupie skontaktować się z naszym handlowcem. Ceny podawane na stronie są cenami brutto (z podatkiem VAT). Podawany przewidywany czas realizacji zamówienia na dany produkt nie stanowi elementu oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
WYSYŁKA DHL
Przy odbiorze towaru dostarczonego za pośrednictwem firmy kurierskiej, klient jest zobowiązany do sprawdzenia w obecności kuriera (nie niszcząc opakowania, profili styropianowych oraz nie naruszając plomby), czy towar nie posiada uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek transportu. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu uszkodzenia przesyłki" dokładnie określającego miejsce i rodzaj uszkodzeń. Protokół należy sporządzić w dniu dostawy i opatrzyć czytelnym podpisem Kupującego i przedstawiciela firmy kurierskiej. W przypadku nie spisania "Protokołu uszkodzenia przesyłki" reklamacje dotyczące uszkodzeń podczas transportu nie będą rozpatrywane.