Nasza firma zajmuje się produkcją gokartów od ponad 10 lat , jesteśmy jedynymi producentami w Polsce.
Gokarty TOBIKART jeżdżą na 15 torach w Polsce m.in. Reskart Rzeszów , Daytona Częstochowa , Daytona Tarnów , Cartmax Lublin , WRC Wrocław , Zygzak Bielsko-Biała.
Zajmujemy się również projektowaniem i budową torów kartingowych
Podstawowe parametry:
- Rozstaw osi - 1120 mm - Szerokość - 1380 mm - Długość - 1780 mm - Wysokość z pałąkiem - 900 mm - Oś tylna wykonana z pełnego materiału 30x1000 mm - Oś łożyskowana w trzech punktach - Układ hamulcowy mechaniczny samoregulujący z podwójną linką - Tarcza hamulcowa osi tylnej 210 mm - Napęd łańcuchowy - Regulowany fotel firmy Tillet z bardzo dużym zakresem przesuwu(ponad 200 mm) co umożliwia jazdę kierowcom o wzroście od 130 do 200 cm. - Felgi tylne wzmocnione 5 cali o szerokości 180 mm i rozstawie szpilek 58 mm - Felgi przednie wzmocnione 5 cali o szerokości 130 mm i rozstawie szpilek 68 mm - Opony Heidenau: tył -11x7,1-5, przód -10 x 4,5 -5 - Napęd; silnik czterosuwowy firmy Honda
GX 200 o mocy 6,5 kM i momencie obrotowym 2500 obr / min -Zużycie paliwa 1,7 L /h przy 3600 obr/min -Zbiornik paliwa -3,1 L - Bardzo dobry stosunek mocy do zużycia paliwa - Przyjazny środowisku naturalnemu (Katalizator) - Łatwy w uruchamianiu dzięki zastosowaniu przez Hondę specjalnego systemu zmniejszającego kompresję przy rozruchu silnika - Napęd bezstopniowy dzięki przekładni wielotarczowej pracującej w oleju (bardzo duża żywotność)
Możliwość montażu silników:
GX 270 o mocy 9,0 KM GX 160 o mocy 4,0 KM
Duża część elementów ramy i innych podzespołów gokarta wykonana jest technika laserową oraz na obrabiarkach numerycznych CNC. Sama rama jest spawana z rur bezszwowych ze stopu chromu i manganu o wymiarach 32 x 2 mm. Tej samej stali używa się w przemyśle lotniczym.
Tobi KART charakteryzuje się:
- bardzo dużą wytrzymałością na uderzenia - niskiemi kosztami eksploatacji - niskiemi kosztami serwisowania i napraw - zachowaniem w jak największym stopniu sportowego charakteru jazdy co można uzyskać przez redukcję masy (tym głównie różnią się nasze konstrukcje od zachodnich producentów) - maksymalnym zabezpieczeniem kierowcy (zastosowanie pałąka nad głową oraz ochronne listwy wokół gokarta) Listwy ochronne są przymocowane do oddzielnej konstrukcji na 10 gumowych poduszkach ,które amortyzują skutki uderzeń
www: www.tobikart.com.pl e-mail: [zasłonięte]@tobikart.com.pl tel: 693 [zasłonięte] 381
|