Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz Nowa

28-02-2012, 15:48
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 66 zł     
Użytkownik basiapilawa
numer aukcji: 2031414846
Miejscowość Kielce
Wyświetleń: 24   
Koniec: 31-01-2012, 17:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową



Tytuł: Godzina dziennie z Web Analytics Stwórz dobrą strategię e-marketingową
Autor: Avinash Kaushik
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1880-4
Ilość stron: 496
Data wydania: 03/2009
Wydawnictwo: Helion


Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie.

Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu.

Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę.

W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!


Rozdziały:
Rozdział 1. Web Analytics dziś i jutro (31)
Rozdział 2. Zbieranie danych - znaczenie i możliwości (53)
Rozdział 3. Przegląd analiz jakościowych (83)
Rozdział 4. Kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych (109)
Rozdział 5. Podstawy analizy danych internetowych (133)
Rozdział 6. Miesiąc 1. Zgłębianie najważniejszych zagadnień z obszaru analizy danych internetowych (161)
Rozdział 7. Miesiąc 2. Analiza danych internetowych - szybki start (201)
Rozdział 8. Miesiąc 3. Analiza w obszarze wyszukiwania - wyszukiwanie wewnętrzne, SEO i PPC (235)
Rozdział 9. Miesiąc 4. Pomiar marketingu e-mailowego i wielokanałowego (263)
Rozdział 10. Miesiąc 5. Eksperymenty i testy związane z witryną - osiąganie znaczących skutków dzięki uwzględnianiu opinii klientów (283)
Rozdział 11. Miesiąc 6. Trzy sekrety praktycznej analizy danych internetowych (311)
Rozdział 12. Miesiąc 7. Analizy konkurencji i witryn z nurtu Web 2.0 (347)
Rozdział 13. Miesiąc 8. i następne. Rozwiewanie mitów z obszaru analizy danych internetowych (381)
Rozdział 14. Zagadnienia zaawansowane - analiza danych internetowych ze wspomaganiem (405)
Rozdział 15. Budowanie kultury opartej na danych - praktyczne kroki i najlepsze praktyki (457)