Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Godzina dziennie z Web Analytics

04-03-2012, 12:47
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 89 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098774205
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 9   
Koniec: 04-03-2012, 15:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Promocje
Wysyłka w 24h
Dostawa 0,00zł
Bezpieczne opakowanie
KATALOG OGÓLNY
Aplikacje biurowe
»
Bazy danych
»
Biznes IT
»
CAD/CAM
»
DTP
»
Digital Lifestyle
»
Elektronika
»
Fotografia cyfrowa
»
Grafika komputerowa
»
Gry
»
Hacking
»
Hardware
»
Pakiety naukowe
»
Podręczniki szkolne
»
Podstawy komputera
»
Programowanie
»
Programowanie mobilne
»
Serwery internetowe
»
Sieci komputerowe
»
Systemy operacyjne
»
Webmasterstwo
»
NASZE AUKCJE
@ POSZUKUJĘ
KOSZTY WYSYŁKI
CZAS REALIZACJI
REGULAMIN
FAKTURY VAT
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)

ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice

Godzina dziennie z Web Analytics

Tytuł oryginału: Web Analytics: An Hour a Day

Autorzy: Avinash Kaushik

Rok wydania: 2009

Stron: 496

Tłumaczenie: Tomasz Walczak

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1880-4

Format: 180x235

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Opis książki
Spis treści »
Fragment »
Opinie i recenzje »
>> Możesz kupić w zestawie:
Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem


  • Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
  • Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
  • Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

  • Historia analiz danych internetowych
  • Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
  • Sposoby zbierania danych do analizy
  • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
  • Dostępne analizy jakościowe
  • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
  • Najlepsze praktyki w tym zakresie
  • Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
  • Dostępne miary w analizie danych internetowych
  • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
  • Ustalanie czytelników serwisu
  • Analiza w obszarze wyszukiwania
  • Analiza skuteczności kampanii PPC
  • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
  • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
  • Zastosowanie procesu DMAIC
  • Analiza stron z nurtu Web 2.0
  • Mity z obszaru analizy danych internetowych
  • Obliczanie współczynnika konwersji
  • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 helion_webmasterstwo optymalizacja, witryna, wyszukiwarka, statystyki oglądalności, seo, google, web, klucz, projektowanie, sieć, start up, start-up, tworzenie stron, startup, strona, wyszukiwarki, strony, ruch, słowa i frazy kluczowe, działanie wyszukiwarek stron www, hiperłacze, kurs, książka, podręcznik, tutorialmarka, internet, strategia, pozycjonowanie, perswazja, witryna, sprzedaż, mailing, klient, zysk, e-biznes, sieć, biznes, promocja, program partnerski, marketing, komunikacja, społeczność, nlp, grafika, kurs, książka, podręcznik, tutorialsieć, pozycjonowanie, handel, klient, aukcje internetowe, sklep, e-commerce, mailing, strategia, sklep internetowy, program partnerski, ebiznes, promocja, allegro, firma, płatność, wyszukiwarki, pieniądze, web 2.0, portal, kurs, książka, podręcznik, tutorial