Tytuł: Godzina dziennie z mobile marketingiem
Autor: Rachel Pasqua, Noah Elkin
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-7699-6
Ilość stron: 440
Data wydania: 11/2013
Format: 170x230
Wydawnictwo: HELION
Urządzenia mobilne nieodłącznie towarzyszą dziś wielu użytkownikom. Ludzie poświęcają sporo czasu na pracę z tabletami i smartfonami. Zastanawiasz się, jak zareklamować się w tym gronie? Potencjalnych sposobów jest wiele: SMS-y, reklama mobilna, kody QR, strony przygotowane pod kątem mniejszych ekranów… Jak się nie zgubić w tym gąszczu możliwości? Jak wykorzystać potencjał reklamy mobilnej? Odpowiedź na to i wiele innych pytań znajdziesz w tej książce.
W trakcie lektury dowiesz się, jak opracować strategię mobilną, kiedy korzystać z krótkich wiadomości tekstowych, a kiedy sięgnąć po bardziej wyrafinowane narzędzia. Przekonasz się również, że można skutecznie rozszerzyć obszar działania dzięki przygotowaniu mobilnej wersji witryny lub reklam. W kolejnych rozdziałach odkryjesz, jaki potencjał drzemie w układzie społecznościowo-mobilnym oraz co to jest m-handel. Książka ta jest doskonałym źródłem informacji na temat mobilnego marketingu, a przygotowano ją w taki sposób, że całą zawartą w niej wiedzę możesz opanować, jeśli poświęcisz na to tylko godzinę dziennie. Naprawdę warto spróbować!
Przekonaj się:
• jak wykorzystać platformę mobilną do prowadzenia kampanii reklamowych
• jak wybrać właściwą formę reklamy w zależności od potrzeb
• jaki potencjał kryje m-handel
• że wystarczy jedna godzina dziennie, aby zdobyć nowych klientów
Zdobądź nowych klientów - zajmie Ci to tylko godzinę dziennie.
|