Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Godzina dziennie z Facebook marketingiem

08-03-2012, 2:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 62.20 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2113436519
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 7   
Koniec: 11-03-2012 19:27:34

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Przed dokonaniem zakupu proszę zapoznać się ze strona "O mnie".

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

 

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


 

 

 

Najczęściej kupowane

 

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE" 

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

Godzina dziennie z Facebook marketingiem
 

Godzina dziennie z Facebook marketingiem


Autorzy: Chris Treadaway, Mari Smith
Data wydania: 2010/12
Stron: 320
  • Tytuł oryginału: Facebook Marketing: An Hour a Day
  • Tłumaczenie: Aleksander Jurczak
  • ISBN: 978-83-[zasłonięte]-2873-5
  • Format: 180x235
  • Oprawa: miękka

 

Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!


Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb,
kierownik w Microsofcie

Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata — Facebook — wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...

Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.

Dzięki tej książce:
poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
poznasz analizy z życia wziętych przykładów — zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!

  

  • Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

    Zapraszam na moje pozostałe aukcje

  •  

    10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?


    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

     

     
    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka