Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej
firmy!
- Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
- Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
- Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania,
optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
Brian Goldfarb, kierownik w Microsofcie
Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy
świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu
i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych
spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się
sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania"
produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny
zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W
końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i
obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie
zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia
z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia
firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...
Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym
medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij
się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca
przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej
na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz,
skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować
efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez
niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook
Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz
inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium.
Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości,
jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności
rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia
oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych
działań w przejrzystej i efektownej formie.
Dzięki tej książce:
- poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
- opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych
i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
- dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność
organizacji w mediach społecznościowych
- zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe
oraz organizując konkursy i wydarzenia
- wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
- wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać
najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
- przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie
Microsoft Excel
- skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
- poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące
sukcesy oraz błędy, których należy unikać
- otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
- zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka
Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy
na Facebooku!
|