Udanego zakupu!
Talia Goblinów zawiera:
Piękny removal na natretnego lub dużego stworka; czy dostanie mały strzał z czaru, czy zablokuje, zostanie zablokowany, Kill-Suit wyrzuci go z gry do lepszych marzeń..
Niszczenie artefaktu i szybki stworek gratis? Tak, tylko u nas, na ulicy Chulinagów..
A gdy przeciwnik się dobrze broni, nawet gobliny muszą przecierać nowe ścieżki. Tym razem przelecą z balonem w goglach!!
Lecz gdy się nie chce czekać na podniebną armię, można stworzyć na poczekaniu, przy pomocy niezbyt rozgarniętego giganta..
Na niewygodnych blokujących, do czerwonej talii, najlepszy antybloker;>
Niszczarka i krit?..Always welcome..always welcome!!
Duży goblin, lubiący trochę 'ponaprawiać' pole gry, unicestwiając nasze ginące stworki strzela w wybrany cel;>
Talia zawiera też inne losowe karty, przynajmniej jedną z każdej @grupy@ tj:
@1@
Avatar, robiący poświęcanie goblinów jeszcze bardziej bolesne w skutkach. Nie dla nas:>> / Robi z armii goblinów strzelaczy, czyścicieli stołu i przeciwnika z punktów życia / Commandor zaleca atak: jeśli bedą blokować, bedą umierać, a zbędne lądy+zapotrzebowanie na gobliny=sukces! / Lub wypada zostawić troche many na staaado goblińskich tokenów, z first strikiem! / ..lub alternatywnie stworzyć z lądów stworki 3/1
@2@
Nieblokowalny przez 1go stworek, dostający +1/+1 na stałe za każdy nasz czerwony permanent w grze / Enchantment-także goblin, za każdego goblina schdzącego do grobu przeciwnik dostanie prztyczka..wspaniale rozkłada na łopatki! / I nasz znany i lubiany Bully
@3@ Diabełek sprawi, że każdy goblinek będzie dwa razy bardziej bolesny!! / Goblin rosnący wraz z liczbą braci w grze, z hastem. / Alternatywna forma wsparcia wszystkich naszych stworków first strikiem! / Mniejsza, tańsza wersja przenośnego goblińskiego shocka. @4@ Poświęć jednego, aby reszta była trzy razy skuteczniejsza!! / Dwa strzały za 3 w jednym czarze? Tak, z pomocą naszych milusińskich. / Każdy goblin pomaga drugiemu, ku chwale naszej armii, albo dla dobrej zabawy:> @5@ Szybki goblinek z hastem / wolny goblinek z lightning boltem / jeszcze wolniejszy giant nie wiedzący co robi dobrego:>> @6@ Szybki duży goblinek / podstawowe mięso armatnie / goblinek korzystający z pomocy braci @7@ Niszczyciel znienawidzonego niebieskiego rodu / dający nieblokowalność goblinek / zapasowe mięso armatnie @8@ Uprzykrzacz życia tutorującemu wrogiemu magowi / Zadaje nieściągalne obrażenia w postaci konterków -1/-1 / Znakomity przeciw czerwonej magii braci @9@ Dopałka z przodu / Dopałka refleksu / Podkopka pod mury przeciwnika @10@ Pierwsza siła ognia / ulepszona wersja siły ognia / siła ognia z rażeniem w latające stworki @11@ Małe / Większe/ Największe @12@ Antyczerwony / Dający goblinom nieblokowalność tylko przez 1go stworka / Zaczepiający stworka przeciwnika do walki @13@ Strzał za 3 do 5ciu / Strzał powielany, dobry na początku i w poźniejszej fazie @14@ Kolejna porcja podniebnej armii na paralotni @A także inne karty czarów i stworków, np:@
@3@
Diabełek sprawi, że każdy goblinek będzie dwa razy bardziej bolesny!! / Goblin rosnący wraz z liczbą braci w grze, z hastem. / Alternatywna forma wsparcia wszystkich naszych stworków first strikiem! / Mniejsza, tańsza wersja przenośnego goblińskiego shocka.
@4@
Poświęć jednego, aby reszta była trzy razy skuteczniejsza!! / Dwa strzały za 3 w jednym czarze? Tak, z pomocą naszych milusińskich. / Każdy goblin pomaga drugiemu, ku chwale naszej armii, albo dla dobrej zabawy:>
@5@
Szybki goblinek z hastem / wolny goblinek z lightning boltem / jeszcze wolniejszy giant nie wiedzący co robi dobrego:>>
@6@
Szybki duży goblinek / podstawowe mięso armatnie / goblinek korzystający z pomocy braci
@7@
Niszczyciel znienawidzonego niebieskiego rodu / dający nieblokowalność goblinek / zapasowe mięso armatnie
@8@
Uprzykrzacz życia tutorującemu wrogiemu magowi / Zadaje nieściągalne obrażenia w postaci konterków -1/-1 / Znakomity przeciw czerwonej magii braci
@9@
Dopałka z przodu / Dopałka refleksu / Podkopka pod mury przeciwnika
@10@
Pierwsza siła ognia / ulepszona wersja siły ognia / siła ognia z rażeniem w latające stworki
@11@
Małe / Większe/ Największe
@12@
Antyczerwony / Dający goblinom nieblokowalność tylko przez 1go stworka / Zaczepiający stworka przeciwnika do walki
@13@
Strzał za 3 do 5ciu / Strzał powielany, dobry na początku i w poźniejszej fazie
@14@
Kolejna porcja podniebnej armii na paralotni
@A także inne karty czarów i stworków, np:@