Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GO LOGO, A HANDBOOK TO THE ART OF GLOBAL BRANDING

18-02-2014, 6:53
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 185.85 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3898174918
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 18-02-2014 06:57:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42044, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93942, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49470, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50430, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25351, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42044, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>93942, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>49470, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>50430, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>25351

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Go Logo, A Handbook to the Art of Global Branding: 12 Keys to Creating Successful Global Brands: 12 Keys to Designing Successful Global Brands

GO LOGO, A HANDBOOK TO THE ART OF GLOBAL BRANDING

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Mac Cato
Language: English
Publisher: Rockport
Publication Date: 1 Mar 2010
Dimensions: 2.1 x 22.2 x 25.5 cm
Format: Hardcover
Pages: 208
Condition: NEW
Product_ID: 159B5C5178

 

 


Unique among branding or creative guideline books, this book examines the enormous influence of both "commercial persuasion" and "societal persuasion" branding - and looks closely at the crucial role creative brand warriors play in building and sustaining winning designs. A primary focus is on exploring what it takes to be a successful creative in the global branding wars as defined by the 12 branding determinants.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 DESIGNING BRAND IDENTITY Alina Wheeler

 ESSENTIAL ELEMENTS FOR BRAND IDENTITY Budelmann

 CREATIVE WORKSHOP David Sherwin

 LOGO DESIGN LOVE David Airey