Czas trwania: 4 godz. 22 min. 18 sek.
Oprawa: Plastikowa
Format: 13.5x19.0cm
Rok wydania: 2014
Do Rozdawców doskonałe wyniki przychodzą same...
Swoim bestsellerem Go-Giver Rozdawca Bob Burg i John David Mann podbili świat biznesu, udowadniając, że dawanie jest najskuteczniejszą, dającą największe spełnienie ścieżką wiodącą do sukcesu.
Opisana przez nich prosta i wymowna historia stała się inspiracją dla setek tysięcy czytelników na całym świecie. Byli wśród nich i tacy, którzy zastanawiali się, jak płynące z niej nauki można zastosować w rozwiązywaniu trudnych, codziennych wyzwań stojących przed prawdziwą firmą.
W Go-givers: Rozdawcy sprzedają więcej Burg i Mann odpowiadają na to pytanie, przedstawiając praktyczny przewodnik, który może stanowić podstawę skutecznej i wydajnej sprzedaży.
Dla większości z nas sprzedawanie polega na przekonywaniu potencjalnych klientów do zrobienia czegoś, czego nie chcą zrobić. Takie podejście sprawia, że sprzedawanie staje się relacją antagonistyczną, przez co cały proces sprzedaży jest dużo trudniejszy, niż mógłby być.
Burg i Mann przekonują nas, że dużo skuteczniejszym (i odczuwającym większą satysfakcję) jest sprzedawca, który myśli jak Rozdawca. Pielęgnuj relacje oparte na zaufaniu i skup się na tworzeniu dodatkowej wartości dla innych osób, a znakomite wyniki pojawią się same.
Przedstawiając szeroką gamę przykładów z życia prawdziwych handlowców, którzy świetnie prosperują dzięki dawaniu, Burg i Mann proponują strategie i dają rady, które każdy, kto zajmuje się sprzedażą, może od razu
zastosować.
„Uwielbiam tę książkę. Mógłbym wiele mówić na temat tego, jak dobrze jest napisana, jak pełna jest mądrości
i wartościowych, praktycznych pomysłów oraz ile w niej zawartych jest przykładów osób, które osiągnęły
sukces i duże wpływy dzięki dawaniu. Zamiast tego powiem wprost – Go-givers: Rozdawcy sprzedają więcej
pozytywnie wpłynie na życie niejednego z nas”.
– Stephen M. R. Covey autor książki Szybkość zaufania, która znalazła się na liście bestsellerów „New YorkTimesa”
Czyta: Robert Michalak.
Szybkość zaufania
Oprawa: Miękka
Format: 15.0x22.5cm
Liczba stron: 420
Wydanie: 1
W epoce naznaczonej skandalami w biznesie zaufanie staje się kluczowym warunkiem sprawnego funkcjonowania przedsiębiorstw. W wymierny sposób przyspiesza działania, zwiększa zyski i pozwala budować satysfakcjonujące relacje biznesowe i osobiste. Autor, ekspert w dziedzinie przywództwa, radzi, jak budować zaufanie i stawać się wiarygodnym partnerem w interesach, dobrym pracodawcą i porywającym liderem, a także lepszym współmałżonkiem i rodzicem. Z książki tej dowiesz się m.in.:
- jakie zachowania cechują najbardziej godnych zaufania ludzi biznesu;
- w jaki sposób wiarygodność pozwala zmniejszyć koszty i zmaksymalizować zyski;
- jak odbudować utracone zaufanie.
„Zaufanie redukuje koszty transakcji, zwiększa szanse polubownego załatwienia sporów i przyspiesza wymianę handlową. Jest swego rodzaju spoiwem wszelkich organizacji i stowarzyszeń. Nareszcie ktoś zauważył i docenił jego ogromne znaczenie w biznesie”.
Marilyn Carlson Nelson, dyrektor generalny Carlson Companies
„(…) Po tę książkę powinni sięgnąć nie tylko liderzy, ale wszyscy, którzy chcieliby poprawić swoje relacje ze znajomymi, przyjaciółmi czy rodziną”.
Gregory K. Ericksen, wiceprezes Ernst & Young
Stephen M. R. Covey, współzałożyciel i prezes zarządu CoveyLink, firmy konsultingowej skoncentrowanej na przekonywaniu liderów i organizacji do budowania zaufania w biznesie. Zasiada w zarządzie lub radach nadzorczych sześciu spółek. Syn Stephena Coveya, autora megabestselleru 7 nawyków skutecznego działania.