Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gołąb - Józef Koffler

27-01-2012, 22:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 15 zł     
Użytkownik kralach
numer aukcji: 2060107520
Miejscowość Kraków
Wyświetleń: 5   
Koniec: 26-01-2012 08:59:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Witam Wszystkich Allegrowiczów!
Serdecznie zapraszam do udziału na moich innych aukcjach

:oto moje warunki sprzedaży:

1.Nie wysyłam za granicę
2.Nie wysyłam za pobraniem
3.Wpłata tylko na konto,w którym należy podać swój login
4.Przesyłki wysyłam w ciągu 96 godzin
5.Komentarz wystawiam jako drugi
6.Zgadzam się na udział w aukcjach, osób które nie mają w pełni aktywowanego konta

7.Przedmioty staram się pakować bardzo bezpiecznie aby nie zniszczyć przesyłki;
 

8.Wszystko wysyłam paczką poleconą priorytetową i ekonomiczna wyłącznie na terenie kraju (Polska).
9. UWAGA
nie ponoszę odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z winy Poczty Polskiej oraz opóźnień w dostawie;.

10. PROSZĘ O ROZWAŻNE LICYTOWANIE -
NIE ODWOŁUJĘ OFERT!!!
________________________________________________________________________________________

     Gołąb - Józef Koffler

  •  Wydawnictwo i rok wydania: Musica lagellonica 1995
  • Okładka: miękka
  • Stron: 290
  • Stan: db ( podniszczona okładka ..)

_________________________________________________________________________________________

Spis treści
Wprowadzenie................................         7
CZĘŚĆ PIERWSZA: PRZEMIANY STYLU KOMPOZYTORSKIEGO
1.  Kształtowanie się stylu: od modernizmu do dodekafonii (1[zasłonięte]917-19)     15
1.1.  Chanson slave i Zwei Lieder op. 1 — w kręgu muzyki salonowej i wpływów umiarkowanej moderny....... 16
1.2.  40 polskich pieśni ludowych op. 6 — w nurcie narodowo--folklorystycznym..........................        21
1.3.  Musiąue de ballet op. 7, Musiąue. Quasi ima sonata op. 8,
15 variations d'apres une suitę de douze tons op. 9 — na drodze do Akomponowania za pomocą dwunastu dźwięków  29
1.4.  Wnioski...............................        49
2.  Neoklasyczny idiom indywidualny: między dodekafonią, parodyzmem i sonoryzmem (1[zasłonięte]928-19)...........51
2.1.  Muzyka orkiestrowa: Symphonie Nr I op. 11, Symphonie Nr II
op. 17, Symphonie Nr III op. 21, Symphonie Nr IV op. 26   ..        53
2.2.  Muzyka na instrument solowy i orkiestrę: Concerto pour piano op. 13 104
2.3.  Muzyka kameralna: Streichtrio op. 10 i Capriccio op. 18 . . .      118
2.4.  Muzyka fortepianowa: Sonatine op. 12 i Variations sur une valse de Johann Strauss op. 23....................      132
2.5.  Muzyka wokalno-instrumentalna: Die Liebe op. 14 i Quatre Poemes op. 22...........................      144
2.6.  Muzyka sceniczna: Alles durch M.O.W. op. 15.........      163
2.7.  Wnioski...............................      171
3.  Ostatnia przemiana stylu: socrealistyczne koncesje (1[zasłonięte]940-19)   . .      174
3.1.  Czotyry dytjaczi piesy —   ucieczka w bezpieczne residuum    .      175
3.2.  Ukraiński eskizi op. 27 — powrót do folkloryzmu.......      178
3.3.  Wnioski...............................      182
4.  Historyczne znaczenie czy artystyczna wartość? Próba oceny ....      186

Bibliografia przedmiotowa.........................      202
CZĘŚĆ DRUGA: ŹRÓDŁOWA DOKUMENTACJA ŻYCIA I TWÓRCZOŚCI
1.  Życie, działalność, recepcja — kalendarium    .............      209
1.1.  W Monarchii Austro-Węgierskiej (1[zasłonięte]896-19).........      209
1.2.  W Rzeczpospolitej Polskiej (1[zasłonięte]918-19)    ............      210
1.3.  W Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich (1[zasłonięte]939-19)   .      232
1.4.  W Generalnej Guberni (1[zasłonięte]941-19)...............      235
2.  Katalog chronologiczny dzieł Józefa Kofflera.............      239
Wprowadzenie..............................      239
2.1.  Kompozycje ukończone......................     248
2.2.  Muzyka teatralna i opracowanie utworów obcych    .......      262
2.3.  Utwory nie dokończone, zamierzone i wątpliwe........      264
3.  Bibliografia pism Józefa Kofflera...................      268
3.1.  Publikacje związane z własną twórczością............      270
3.2.  Prace muzykologiczne, publicystyczne i krytycznomuzyczne    .      271
Wykaz skrótów...............................      275
Indeks kompozycji Kofflera........................      276
Indeks osób i kompozycji.........................      279
Summary...................................      285