Witam Wszystkich Allegrowiczów!Serdecznie zapraszam do udziału na moich innych aukcjach:oto moje warunki sprzedaży:1.Nie wysyłam za granicę2.Nie wysyłam za pobraniem3.Wpłata tylko na konto,w którym należy podać swój login4.Przesyłki wysyłam w ciągu 96 godzin5.Komentarz wystawiam jako drugi6.Zgadzam się na udział w aukcjach, osób które nie mają w pełni aktywowanego konta7.Przedmioty staram się pakować bardzo bezpiecznie aby nie zniszczyć przesyłki;
8.Wszystko wysyłam paczką poleconą priorytetową i ekonomiczna wyłącznie na terenie kraju (Polska).9. UWAGA nie ponoszę odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe z winy Poczty Polskiej oraz opóźnień w dostawie;. 10. PROSZĘ O ROZWAŻNE LICYTOWANIE - NIE ODWOŁUJĘ OFERT!!!________________________________________________________________________________________ Gołąb - Józef Koffler
_________________________________________________________________________________________
Spis treściWprowadzenie................................ 7CZĘŚĆ PIERWSZA: PRZEMIANY STYLU KOMPOZYTORSKIEGO1. Kształtowanie się stylu: od modernizmu do dodekafonii (1[zasłonięte]917-19) 151.1. Chanson slave i Zwei Lieder op. 1 — w kręgu muzyki salonowej i wpływów umiarkowanej moderny....... 161.2. 40 polskich pieśni ludowych op. 6 — w nurcie narodowo--folklorystycznym.......................... 211.3. Musiąue de ballet op. 7, Musiąue. Quasi ima sonata op. 8,15 variations d'apres une suitę de douze tons op. 9 — na drodze do Akomponowania za pomocą dwunastu dźwięków 291.4. Wnioski............................... 492. Neoklasyczny idiom indywidualny: między dodekafonią, parodyzmem i sonoryzmem (1[zasłonięte]928-19)...........512.1. Muzyka orkiestrowa: Symphonie Nr I op. 11, Symphonie Nr IIop. 17, Symphonie Nr III op. 21, Symphonie Nr IV op. 26 .. 532.2. Muzyka na instrument solowy i orkiestrę: Concerto pour piano op. 13 1042.3. Muzyka kameralna: Streichtrio op. 10 i Capriccio op. 18 . . . 1182.4. Muzyka fortepianowa: Sonatine op. 12 i Variations sur une valse de Johann Strauss op. 23.................... 1322.5. Muzyka wokalno-instrumentalna: Die Liebe op. 14 i Quatre Poemes op. 22........................... 1442.6. Muzyka sceniczna: Alles durch M.O.W. op. 15......... 1632.7. Wnioski............................... 1713. Ostatnia przemiana stylu: socrealistyczne koncesje (1[zasłonięte]940-19) . . 1743.1. Czotyry dytjaczi piesy — ucieczka w bezpieczne residuum . 1753.2. Ukraiński eskizi op. 27 — powrót do folkloryzmu....... 1783.3. Wnioski............................... 1824. Historyczne znaczenie czy artystyczna wartość? Próba oceny .... 186
Bibliografia przedmiotowa......................... 202CZĘŚĆ DRUGA: ŹRÓDŁOWA DOKUMENTACJA ŻYCIA I TWÓRCZOŚCI1. Życie, działalność, recepcja — kalendarium ............. 2091.1. W Monarchii Austro-Węgierskiej (1[zasłonięte]896-19)......... 2091.2. W Rzeczpospolitej Polskiej (1[zasłonięte]918-19) ............ 2101.3. W Związku Socjalistycznych Republik Radzieckich (1[zasłonięte]939-19) . 2321.4. W Generalnej Guberni (1[zasłonięte]941-19)............... 2352. Katalog chronologiczny dzieł Józefa Kofflera............. 239Wprowadzenie.............................. 2392.1. Kompozycje ukończone...................... 2482.2. Muzyka teatralna i opracowanie utworów obcych ....... 2622.3. Utwory nie dokończone, zamierzone i wątpliwe........ 2643. Bibliografia pism Józefa Kofflera................... 2683.1. Publikacje związane z własną twórczością............ 2703.2. Prace muzykologiczne, publicystyczne i krytycznomuzyczne . 271Wykaz skrótów............................... 275Indeks kompozycji Kofflera........................ 276Indeks osób i kompozycji......................... 279Summary................................... 285