GNIEWNE DZIECKO
-
AUTOR: TIM MURPHY, LORIAN HOFF OBERLIN
-
STRONY: 2526, FORMAT: 14X20,5 CM
-
ISBN:[zasłonięte]978-8310-690-9
-
ROK WYDANIA: 2011
-
WYDAWNICTWO: REBIS
-
OPRAWA: MIĘKKA
OPIS
Jak zapanować nad dzieckiem, które wymknęło się spod kontroli. Wszystkie dzieci miewają złe dni, kiedy nic nie układa się po ich myśli. Jednak dla niektórych wybuchy złości, frustracja i obrażanie się są normą. Kiedy złość dziecka stanowi zagrożenie dla jego wyników w nauce, relacji z rówieśnikami i wprowadza napięcie w stosunkach rodzinnych, które odbija się na wszystkich jej członkach, czas, aby rodzice zadali sobie pytanie: gdzie jest granica złości okazywanej przez nasze dziecko?
Psycholog dziecięcy, doktor Tim Murphy, pomaga setkom rodzin zrozumieć zarówno przyczyny, jak i konsekwencje złości pojawiającej się w dzieciństwie i opracować skuteczne strategie rozbrojenia tej bomby z opóźnionym zapłonem, dopóki jest na to czas. Książka pokazuje, jak wykorzystując proste, bezpośrednie techniki, pomóc gniewnemu dziecku zrozumieć, co wywołuje napady złości i wypracować nowe metody radzenia sobie z zapalnymi sytuacjami.
. Tim Murphy był profesorem pediatrii na Uniwersytecie w Pittsburghu, gdzie obecnie wykłada. Od 1996 roku jest członkiem Senatu Stanowego Pensylwanii oraz licznych komisji dotyczących zdrowia publicznego i opieki społecznej.
Loriann Hoff Oberlin jest autorką kilku książek, w tym Working at Home While the Kids Are There, Too i Surviving Separation and Divorce: A Woman's Guide to Making It Through the First Year. Współpracuje z wieloma czasopismami.
W WARSZAWIE MOŻLIWY ODBIÓR OSOBISTY
|
Kontakt
FIRMA HANDLOWA PRZYSTANEK MOKOTÓW
Zbigniew Motelewski
ul. Puławska 50 m 58
02-559 Warszawa
tel. 507 [zasłonięte] 730
e-mail: [zasłonięte]@poczta.onet.pl
Wysyłka
Regulamin aukcji
-
Nie odwołuję aukcji, nie chcesz kupić, nie licytuj
- Towar wysyłam po wpłacie na konto
-
Wysyłam na Twój adres z Allegro w ciągu 1-3 dni roboczych
-
W przypadku innego adresu proszę o informację przed wysłaniem przelewu
-
Komentarz kupującemu wystawiam jako drugi.
|
|