|
- Masz pytanie? Problem? Chcesz żeby ktoś pomógł Ci dokonać wyboru towaru najbardziej Tobie odpowiadającego? Jak tak, to napisz maila, chętnie odpowiemy na każde Twoje pytanie.
- Nie wiesz czy Twoja paczka została wysłana? Napisz maila. Otrzymasz odpowiedź z dokładnym wyjaśnieniem sytuacji.
- [zasłonięte]@hurt-caraudio.pl
| |
|
- Klikając "Kup teraz" akceptujesz regulamin naszych aukcji
- Po zakupie napisz nam maila jaki sposób wysyłki wybierasz
- W tytule przelewu należy podawać login z allegro oraz nr aukcji.
- W korespondencji z nami podawaj swój nick z allegro i pisz z konta podanego w danych Allegro
- Koszty wysyłki zbiorczej ustalamy indywidualnie - skontaktuj się z nami!
- Pełny regulamin znajdziesz TUTAJ
| |
|
- Paczki wysyłamy codziennie
- 90% paczek wysyłamy w przeciągu 24-72 godzin od wpłynięcia pieniędzy na konto, bądź od potwierdzenia mailem wysyłki pobraniowej. Aczkolwiek może się zdarzyć że przesyłka może zostać wysłana z 2 dniowym opóźnieniem, ale takie sytuacje są rzadkością
- Wpłaty należy dokonywać na konta podane w mailu który otrzymasz automatycznie po zakupie.
- Prosimy stosować się do wskazówek zawartych w mailu który otrzymacie po zakupie. Zły tytuł przelewu, niepełne dane lub inne braki mogą spowodować znaczne opóźnienia w wysyłce!
- Do kosztów towaru należy doliczyć stosowny koszt przesyłki.
- Szczegółowe informacje odnośnie płatności i przesyłki znajdziesz TUTAJ
| |
|
- Wszystkie sprzedawane artykuły objęte są gwarancją!
- Reklamując i odsyłając do nas towar, odsyłasz go na własny koszt !
- Odsyłając nam towar należy włożyć do środka kartkę z dokładnym opisem usterki, oraz podać pełne dane osobowe, oraz dane z allegro z konta na którym został zakupiony towar.
- Okres gwarancyjny w przypadku towarów nowych wynosi przeważnie 12 miesięcy i jest podany w opisie aukcji.
- Jeśli masz problem z otrzymanym od nas towarem, skontaktuj się z nami! Inaczej nie będziemy mogli pomóc.
- Szczegółowe informacje o gwarancji znajdziesz TUTAJ
- W przypadku sytuacji gdy poczują się Państwo niezadowoleni z obsługi, można ten fakt zgłosić wysyłając historię korespondencji mailowej, czy też historię przebiegu transakcji - zamówienia na adres:
- Zgłoszenie najlepiej potwierdzić wysyłając sms na nr. 512 [zasłonięte] 754. Wszytkie przesłane tam maile sprawdzane są przez właściciela firmy, co nadaje bieg Państwa sprawie aż do jej pozytywnego zakończenia.
| |
|