Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Globalny przemysł kulturowy. Medializac [nowa]

04-03-2012, 12:43
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37.50 zł     
Użytkownik BookMaster_pl
numer aukcji: 2098441499
Miejscowość Warszawa
Zostało sztuk: 3    Wyświetleń: 6   
Koniec: 04-03-2012 12:45:40
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy - Celia Lury, Scott Lash



Dane firmy:

Księgarnia internetowa
BookMaster_pl

al.Solidarności 117 lok. 406
00-140 Warszawa

Odbiór osobisty:

Każdą zakupioną książkę
możesz odebrać osobiście, oszczędzając na kosztach przesyłki.
Szczegóły uzgadniamy emailowo zaraz po wygraniu aukcji.


BookMaster_pl na aukcjach Allegro oferuje Państwu nowości wydawnicze,
bestsellery oraz inne ciekawe tytuły w atrakcyjnych cenach.
Wszystkie prezentowane książki są nowe.
Przed zakupem zapoznaj się ze stroną "o mnie".
Zapraszamy do licytacji.

Przedmiotem licytacji jest:

Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy

Celia Lury, Scott Lash

Dane o książce:
  • ISBN:978-83-[zasłonięte]-3189-6
  • liczba stron: 310
  • okładka: miękka
  • wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
  • seria: CULTURA
  • wymiary: 176 x 250 mm
  • Rok wydania: 2011
  • Stan książki: NOWA, NIEUŻYWANA

    Globalny przemysł kulturowy. Medializacja rzeczy opis książki:
    Ta książka to fascynująca historia o tym, w jaki sposób przedmioty materialne, takie jak zegarki czy odzież sportowa, stały się wymownymi symbolami kulturowymi i jak produkcja symboli, w postaci rozpoznawalnych globalnie marek, stała się nadrzędnym celem kapitalizmu. Globalny przemysł kulturowy to bogaty zasób źródeł empirycznych i teoretycznych, pokazujących, w jaki sposób przedmioty te - od butów Nike do filmu Toy Story, od globalnej piłki nożnej do sztuki konceptualnej - ulegają metamorfozom i przemieszczają się ponad granicami państw.
    Globalny przemysł kulturowy ma ambicję stania się dialektyką oświecenia ery globalizacji. To podstawowa lektura dla studentów i wykładowców różnych nauk społecznych.
    Autorzy rzucają wyzwanie doktrynom liberalizmu i marksizmu gospodarczego, a także teorii kultury. W samym środku produkcji i konsumpcji dostrzegają mechanizmy tworzenia znaczeń. Rynkiem towarów rządzą obecnie totemy, a kultura popularna wytwarza, przesuwa i dynamizuje ikony rynkowych marek. Krążenie wartości ekonomicznej ma dziś postać rozmowy między rzeczami-symbolami. Globalny przemysł kulturowy to świetnie udokumentowana, wyrafinowana intelektualnie, ważna książka.
    Jeffrey Alexander, Yale University
    Podążając za biografią wybranych przedmiotów kultury, Lash i Lury niezwykłe przekonująco pokazują, że w dzisiejszej epoce globalizacji kultura odgrywa w produkcji ekonomicznej rolę znacznie donioślejszą niż kiedykolwiek w przeszłości. Przedstawione w książce argumenty zmuszają czytelnika do zasadniczej rewizji tradycyjnych pojęć o przemyśle kulturowym.
    Michael Hardt, współautor książek Empire
    oraz Multitude: War and Democracy in the Age of Empire

    Scott Lash jest dyrektorem Centrum Studiów Kulturowych na Goldsmiths, University of London; Celia Lury jest profesorem socjologii w tej samej placówce.




    Zapraszamy

    • 1. Każdą przesyłkę wysyłamy w specjalnym tekturowym opakowaniu (albo kopercie bąbelkowej) chroniącym książki w trakcie transportu.
    • 2. Przesyłkę wysyłamy listem poleconym, priorytetowym lub kurierem.
    • 3. Do każdego zamówienia wystawiamy imienną fakturę Vat.
    • 4. Sprawdź nasze komentarze