Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GLOBALNY HANDEL ELEKTRONICZNY- NOWA!!!!!!!!!!

27-06-2012, 0:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18.50 zł     
Użytkownik justynaciak
numer aukcji: 2357398862
Miejscowość Łyse
Wyświetleń: 13   
Koniec: 17-06-2012 21:16:16

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KSIĘGARNIA INTERNETOWA

W razie jakichkolwiek pytań dajemy Państwu do dyspozycji następujące kanały kontaktowe z naszą firmą:

[zasłonięte]@interia.pl

nr tel. 505 [zasłonięte] 571

Książki wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej.

Koszt wysyłki jednej książki- koszt podany wyżej, każda kolejna + 1 zł.

Lub KURIER - 19 zł niezależnie od ilości książek

Kupując kilka książek wysyłka nastąpi w jednej paczce

Przesyłki staramy się wysyłać jeszcze tego samego dnia po zaksiągowaniu wpłaty lub dnia następnego

UWAGA!!!!!!

KUPUJĄC ZA KWOTĘ PONAD 120 ZŁ PRZESYŁKĘ OTRZYMASZ GRATIS!!!!!!!!!

Nie wysyłamy za pobraniem

TYTUŁ

TYTUŁ

GLOBALNY HANDEL ELEKTRONICZNY


AUTOR
M. Niedzwiedziński


OPIS KSIĄŻKI:

Książka w bardzo dobrym stanie.
NOWA

Miękka oprawa

OPIS

Niniejsza praca stanowi próbę przedstawienia kluczowych zagadnień związanych z globalnym handlem elektronicznym z perspektywy menedżerskiej. Jej cechą szczególną jest wyeksponowanie następujących zagadnień:
aspektów standaryzacyjnych, aspektów społeczno-ekonomicznych, aspektów politycznych, problemów międzynarodowego handlu elektronicznego, problemów międzynarodowego handlu elektronicznego. Praca przeznaczona jest przede wszystkim dla obecnych i przyszłych menedżerów, czyli dla studentów wydziałów zarządzania, studiujących problemy związane z e-biznesem, a także dla studentów informatyki i słuchaczy szkół handlowych różnego typu.

Wstęp

Rozdział l. Elektroniczna platforma biznesu

1.1. Komunikacja gospodarcza bez papieru

1.1.1. Istota elektronicznej wymiany danych 1.1.2. Sposoby realizacji wymiany elektronicznej 1.2. Zalety platformy elektronicznej

1.3. Wyzwania związane z wdrażaniem EDI

Rozdział 2. Kluczowe aspekty platformy elektronicznej

2.1. Aspekty techniczne .

2.1.1. Złożoność problemów technicznych 2.1.2. Infrastruktura telekomunikacyjna 2.1.3. Infrastruktura bezpieczeństwa

2.2. Kwestie standaryzacyjne

2.2.1. Standardy automatycznego gromadzenia danych 2.2.2. Standardy w elektronicznej wymianie danych

2.3. Zagadnienia prawne . .

2.3.1. Wprowadzenie .

2.3.2. Generalne inicjatywy międzynarodowe i krajowe 2.3.3. Wybrane rozwiązania szczegółowe

2.4. Aspekty społeczno-ekonomiczne

2.5. Aspekty polityczne .

Rozdział 3. Rozwój globalnego handlu elektronicznego i jego determinanty

3.1. Rozwój gospodarki elektronicznej .

3.1.1. Podwaliny gospodarki elektronicznej

3.1.2. Rozwój gospodarki elektronicznej na świecie 3.1.3. Rozwój gospodarki elektronicznej w Polsce .

3.2. Determinanty globalnego handlu elektronicznego

3.2.1. Bariery rozwoju globalnego handlu elektronicznego

3.2.2. Wybrane sposoby przezwyciężania barier .

Rozdział 4. Mała i średnia firma jako podmiot globalnego handlu elektronicznego

4.1. Charakterystyka małych i średnich przedsiębiorstw .

4.2. Przeslanki elektronizacji małych i średnich firm .

4.3. Filary efektywnego udziału małych i średnich firm w globalnym obrocie elektronicznym

4.3.1. E-strategia

4.3.2. E-organizacja

4.3.3. E-technologia

4.3.4. E-menedżer



Liczba stron: 183

POLECAM