Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GLOBAL MARKETING Svend Hollensen

26-10-2014, 1:42
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 364.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643423679
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 01:51:29

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37731, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53233, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56496, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12332, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66910, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37731, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>53233, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>56496, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>12332, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>66910

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Global Marketing

GLOBAL MARKETING Svend Hollensen

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Svend Hollensen
Language: English
Publisher: Pearson
Publication Date: 18 Sep 2013
Dimensions: 26.4 x 18.8 x 4.4 cm
Format: Paperback
Pages: 840
Condition: NEW
Product_ID: AB7C77C16X

 

 


The globalization of companies is the involvement of customers, producers, suppliers, and other stakeholders in the global marketing process. Global marketing therefore reflects the trend of firms selling products and services across many countries. Drawing on an incomparable breadth of international examples, Svend Hollensen not only demonstrates how global marketing works, but also how it relates to real decisions around the world. 
 
This book offers a truly global approach with cases and exhibits from all parts of the world, including Europe, the Middle East, Africa, the Far East, North and South America. It provides a complete and concentrated overview of the total international marketing planning process, along with many new, up-to-date exhibits and cases, which illustrate the theory by showing practical applications.
  • Extensive coverage of hot topics such as glocalization, born globals, value creation, value net, celebrity branding, brand piracy, and viral marketing, as well as a comprehensive new section on integrated marketing communication through social networking.
  • Brand new case studies focus on globally recognized brands and companies operating in a number of countries, including Build-A-Bear Workshop, Hello Kitty, Ralph Lauren and Sony Music Entertainment.
  • Video cases featuring firms such as Nivea, Reebok, Starbucks, Hasbro and McDonald's accompany every chapter and are available at www.pearsoned.co.uk/hollensen
  • Real-world examples and exhibits enliven the text and enable the reader to relate to marketing models.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 MANAGING INNOVATION Joe Tidd, John Bessant

 MARKETING COMMUNICATIONS John Egan

 THE CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY READER

 SOCIAL CONSTRUCTIONISM Vivien Burr

 INTERNATIONAL BUSINESS Charles Hill

 MARKETING STRATEGY AND COMPETITIVE POSITIONING