Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GLOBAL MARKETING STRATEGY Harold Chee, Rod Harris

27-10-2014, 2:29
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 519.75 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643455942
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 27-10-2014 02:34:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06882, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13803, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06152, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36234, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06577, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06882, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>13803, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06152, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>36234, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>06577

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Global Marketing Strategy

GLOBAL MARKETING STRATEGY Harold Chee, Rod Harris

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Harold Wong Chee, Rod Harris
Language: English
Publisher: Financial Times/ Prentice Hall
Publication Date: 18 Jun 1998
Dimensions: 19.3 x 24.7 cm
Format: Paperback
Pages: 736
Condition: NEW
Product_ID: AB7C6BC486

 

 

This is a new and comprehensive text designed for courses in international and global marketing at undergraduate and postgraduate diploma level. It takes its structure from an analysis of courses in this area. It begins with a theoretical overview of strategy and globalisation, moving on to environmental analysis, global market entry strategies, the global marketing mix, and finally, the implementation of global marketing strategies.  Each chapter is designed to be student friendly, containing an overview, summary, review questions, discussion questions, recommended reading and a case study which consolidates what has been learnt in that chapter.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 STRATEGY

 BUSINESS ETHICS Andrew Crane, Dirk Matten

 INNOVATION MANAGEMENT Ahmed, Shepherd

 CORPORATE FINANCIAL MANAGEMENT Glen Arnold