Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GLOBAL MARKETING MANAGEMENT Lee, Carter

26-10-2014, 5:39
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 363.30 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4643477232
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 4   
Koniec: 26-10-2014 05:50:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96097, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22485, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67245, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46467, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82335, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>96097, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22485, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>67245, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>46467, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>82335

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Global Marketing Management

GLOBAL MARKETING MANAGEMENT Lee, Carter

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Kiefer Lee, Steve Carter
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 29 Mar 2012
Dimensions: 26.4 x 19.2 x 2.8 cm
Format: Paperback
Pages: 608
Condition: NEW
Product_ID: A1996A9705

 

 

Global Marketing Management adopts a strategic management framework and provides an examination of key management decisions. The third edition addresses contemporary issues in the marketing environment such as climate change and sustainable devleopment, service delivery, ICT technologies and social media, strategic branding, and maintaining relationships. The authors examine the implications of these issues and consider how they may be applied to the management of global marketing programmes. The authors equip students with the knowledge and skills to enable them to make key management decisions and understand how organizations may navigate through the increasingly dynamic and challenging global trading environment. It enables students to identify, evaluate, and integrate a wide range of management concepts to create and execute highly effective global marketing programmes, as well as the analysis and solution of management problems in global operations.Online Resource Centre For students: Links to video (new) Additional case material and discussion questions Internet exercises Multiple choice questions Web links For Lecturers: Instructor's manual Answers to the additional case material discussion questions PowerPoint slides Seminar activities

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 LEADERSHIP: THEORY AND PRACTICE Peter Northouse

 BUSINESS RESEARCH METHODS Alan Bryman, Emma Bell

 OPERATIONS MANAGEMENT Steve Paton, Ben Clegg

 MANAGERIAL ACCOUNTING Ray Proctor

 MARKETING COMMUNICATIONS Chris Fill

 FINANCIAL ACCOUNTING: INTERNATIONAL INTRODUCTION