Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GLOBAL BRANDS Teresa Lopes

18-02-2014, 6:04
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 196.35 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 3898136645
Miejscowość Kalisz
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 5   
Koniec: 18-02-2014 06:13:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
Język: angielski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97706, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22488, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76697, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74464, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42503, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>97706, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>22488, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>76697, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>74464, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>42503

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages (Cambridge Studies in the Emergence of Global Enterprise)

GLOBAL BRANDS Teresa Lopes

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Teresa da Silva Lopes
Language: English
Publisher: Cambridge University Press
Publication Date: 26 Sep 2013
Dimensions: 22.6 x 15.2 x 2.3 cm
Format: Paperback
Pages: 348
Condition: NEW
Product_ID: 11A[zasłonięte]76697

 

 

In a world focused on science and new technology, brands help to explain why several of the world's multinational corporations have little to do with either. Rather they are old firms with little critical investment in patents or copyrights. For these firms, the critical intellectual property is trademarks. Global Brands, first published in 2007, explains how the world's largest multinationals in alcoholic beverages achieved global leadership; considers the predominant corporate governance structures for such firms; and looks at why these firms form alliances with direct competitors. Brands also determine the waves of mergers and acquisitions in the beverage industry. Global Brands contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the industry and the firms.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.