Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GLENN DOMAN czytanie dla dzieci Nauka - Etap 3 i 4

19-01-2012, 15:34
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 136 zł     
Użytkownik WczesnaEdukacja
numer aukcji: 2017678801
Miejscowość Gliwice
Wyświetleń: 131   
Koniec: 24-01-2012 01:26:56
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Dane kontaktowe
  • Telefon: (48) 692-[zasłonięte]-625
  • E-mail: [zasłonięte]@wczesnaedukacja.pl
Dobrze zabezpieczona Ekspresowa wysyłka

Kupując u nas masz pewność, że:

  • towar jest dostępny "od ręki"
  • codziennie wysyłamy przesyłki
  • paczki są dobrze zabezpieczone
  • towar jest I jakości
  • pakiety są oryginalnie zapakowane

Towar jest oryginalny, I gatunku, wyprodukowany w Polsce.

Druk wykonany na wysokiej jakości powlekanym kartonie typu GC2.

Do każdego zakupu dołączamy paragon lub na życzenie fakturę VAT

Formy płatności
  • :: Przelew na konto mBank
  • :: Płatność za pobraniem
  • :: Płatność systemem PayPal
  • :: Płatność przy odbiorze

Ceny przesyłek znajdują się powyżej opisu aukcji w sekcji:
"Dostawa i płatność"

Stopniowa zmianakoloru czcionki

„Początkowo materiały pisane są wielkimi, czerwonymi literami i stopniowo przechodzą do czarnych liter normalnej wielkości..”

Glenn Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać – cicha rewolucja”, strona 131, Excalibur, Bydgoszcz 1992

słowo drukowanejak w książkach

Nie mnożymy sztucznie naszych materiałów (i kosztów) oferując duże litery: „Używaj małych liter z wyjątkiem imion własnych (...) Poza tym zawsze będziesz używać małych liter, ponieważ tak właśnie wyglądają słowa w książkach.”

Glenn Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać – cicha rewolucja”, strona 129, Excalibur, Bydgoszcz 1992

to prosteSesja naprawdę trwa kilka sekund

„Sama tylko szybkość może wpłynąć na to, czy sesja będzie udana czy też zbyt wolna dla twego pełnego entuzjazmu i bystrego dziecka. Dzieci nie wpatrują się – nie potrzebują się wpatrywać – wchłaniają, i to natychmiast, jak gąbki.”

Glenn Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać – cicha rewolucja”, strona 125, Excalibur, Bydgoszcz 1992

system powtórzeńto szybki powrót do potrzebnego słowa

„Każde wycofane słowo będzie później ponownie wezwane do aktywnej służby, kiedy dotrzemy do kolejnych etapów.”

G. Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać – cicha rewolucja”, strona 141, Excalibur, Bydgoszcz 1992

Nauka alfabetujest ostatnim ogniwem

„Dlaczego nie zaczynamy od nauczenia dziecka alfabetu? Odpowiedź na to pytanie jest niezmiernie ważna. Podstawową zasadą każdego nauczania jest rozpoczynanie od rzeczy znanych i konkretnych oraz podążanie do nowych i nieznanych, a na samym końcu do tego co abstrakcyjne. (...) Znacznie później, gdy dziecko będzie już dobrze czytało nauczymy je alfabetu.”

G. Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać – cicha rewolucja”, strona 137,139, Excalibur, Bydgoszcz 1992

Materiały przygotowanedo zabawy od zaraz

„Matki muszą gospodarować czasem staranniej niż przedstawiciele każdej innej profesji.”

G. Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać – cicha rewolucja”, Excalibur, Bydgoszcz 1992

Opcje wysyłki
  • Poczta Polska
  • ekonomiczna płatność przelewem
  • priorytetowa płatność przelewem
  • pobraniowa płatność przy odbiorze
  • pobraniowa priorytetowa
  • Kurier (DHL)
  • kurierska płatność przelewem
  • pobraniowa płatność przy odbiorze
  • Odbiór osobisty
  • po umówieniu płatność przy odbiorze
ofertaInne nasze aukcje
Pakiet 1 - etapy I i II
Matematyka
Szablony
Czyste karty
Nauka czytania Pakiet 2 (dla dzieci 6 miesięcy do 6 lat)

obejmuje Etap III i Etap IV wg Domana

Nasze pakiety powstały na bazie oryginalnych materiałów oferowanych przez założony przez G. Domana Instytut Osiągania Ludzkich Możliwości w Filadelfii IAHP The Institutes for the Achievement of Human Potential

wymiary kart:


wymiar kart

Działalność Instytutu IAHP polega na pomocy rodzicom w kształceniu ich dzieci. Materiały są wciąż udoskonalane zgodnie z poszerzającą się wiedzą o procesie rozwoju dziecka i jego możliwościach. Karty nie zawierają obrazków ponieważ ilustracja rozprasza dziecko i spowalnia naukę. Dziecko skupi uwagę na kolorowym, atrakcyjnym graficznie obrazku, zamiast dostrzec układ liter.

Instytut propagujący od kilkudziesięciu lat metodę wczesnej edukacji dzieci oferuje karty drukowane. Istotą metody jest słowo drukowane i system powtórzeń utrwalający poznane wyrazy (proponowany harmonogram ułatwi Państwu pracę z dzieckiem). Karty muszą być trwałe i niezmienne by pokazać je ponownie w trakcie zabaw. Dziecko obcuje ze słowem drukowanym: słowem, które odnajdzie w pierwszych samodzielnie przeczytanych bajkach a następnie w książkach.

Karty drukowane zapewniają niezauważalne i oczywiste dla czytającego cechy,
np. naturalne odstępy pomiędzy literami czy ułożenie liter na jednym poziomie
(żadna litera nie jest niżej, nie przesuwa się pod wpływem dotyku dziecka podczas zabawy).

Nauka czytania Pakiet 2 zawiera wyrażenia dwuwyrazowe i proste zdania, nadruk od czerwonego stopniowo zmienia się na czarny, czcionka wielkości 50 mm zmniejszana jest do 20 mm. Zakres słownictwa w Pakiecie 2 bazuje na wyrazach poznanych w etapie I i II Pakietu 1 i jest nadal rozbudowywany.


W skład pakietu 2 wchodzi:

  • 200 kart typu flashcards do nauki czytania w tym:
  • 84 kart z prostymi zdaniami 3 wyrazowymi na kilku kartach pozostawiono miejsce na wpisanie imienia dziecka,
  • 116 kart ze zdaniami przygotowującymi dziecko do czytania pierwszych książeczek. Dziecko w naturalny sposób uczy się przyimków (na stole, do domu, nad jezioro, itp.)
  • 10 czystych kart dających możliwość wpisania Waszych własnych zdań,
  • poradnik zawierający instrukcję opisująca używanie zestawu, zawierający praktyczne wskazówki i przykłady zabaw; (książeczka w kolorze o wymiarach: 150 mm na 210 mm),
  • harmonogram w 3 wersjach o różnym stopniu intensywności nauki, ułatwiający rozplanowanie zabawy kartami
    (wymiary: 300 mm na 450 mm, do powieszenia na ścianie),
  • gruby czerwony mazak do wypełnienia czystych kart,
  • zakładka (ułatwiająca poruszanie się po zestawie i szybkie odnalezienie miejsca, gdzie zabawa została przerwana). Przydatna szczególnie gdy odkładamy użyte karty z powrotem do pudełka – przydadzą się do swobodnego układania zdań i innych zabaw lub gdy chcemy uczyć kolejnego Maluszka za pomocą tego zestawu.

kliknij aby powiększyć zdjęcia szczegółowe Pakietu 2:


Przejście do galerii zdjęć
Przejście do galerii zdjęć
Przejście do galerii zdjęć
Przejście do galerii zdjęće
Przejście do galerii zdjęć
Przejście do galerii zdjęć
Przejście do galerii zdjęć
Przejście do galerii zdjęć

Zgodnie z założeniami Domana sesja naprawdę trwa kilka sekund;
po prostu wyciągasz kartę z pudełka i pokazujesz dziecku –
materiały są gotowe do użycia w każdej chwili.


Używając oferowanego przez nas zestawu zawsze szybko wrócisz do potrzebnego słowa, możesz użyć go do układania Waszych wspólnych pierwszych zdań; dziecko samo decyduje, który z proponowanych wyrazów użyć biorąc aktywnie udział w nauce.

„Każde wycofane słowo będzie później ponownie wezwane do aktywnej służby, kiedy dotrzemy do kolejnych etapów.” – G. Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać cicha rewolucja”, strona 141, Excalibur, Bydgoszcz 1992

Nauka czytania następuje w atmosferze zabawy, ale my jako nauczyciele kierujmy zabawą mądrze. W metodzie G. Domana nauka alfabetu jest ostatnim ogniwem nauki – traktowanie liter jako ruchomej zabawki zakłóca ten cykl i może zaprzepaścić możliwość nauki.

Nadruk od koloru czerwonego stopniowo zmienia się na czarny. Uproszczenie tego procesu, tak jak inne modyfikacje metody Domana spowolnią naukę i pomniejszą efekty nauki.

Czcionka wysokości 50 mm stopniowo zmniejsza się do 20mm na kartach kończących Pakiet 2.

„Początkowo materiały pisane są wielkimi, czerwonymi literami i stopniowo przechodzą do czarnych liter normalnej wielkości..” – G. Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać – cicha rewolucja”, strona 131, Excalibur, Bydgoszcz 1992

Jakość materiałów użytych do wykonania zestawu gwarantuje jego długą trwałość
– zestaw może zostać użyty do innych różnorodnych zabaw.

Rodzice-nauczyciele mają ogromne spektrum możliwości wykorzystania kart w licznych zabawach językowych np. często wykorzystując karty do „podpisania” przedmiotów, z którymi dziecko codziennie obcuje, np.; KARTĘ ŁÓŻKO PRZYPINAJĄ NA ŁÓŻKU DZIECKA, kartę krzesło przytwierdzają do krzesła itp. Na kartach nie powinno być ilustracji rozpraszających dziecko! Jest to jedna z metod wspomagających naukę czytania, wygodna i nie wymagająca nakładu pracy ze strony rodzica. Dodatkowe interesujące dziecko wyrazy można napisać korzystając z załączonych do zestawu czystych kart.

Ciągle udoskonalamy nasz produkt, słuchamy naszych klientów: specjalistów i rodziców. Dlatego powstały nasze harmonogramy o różnej intensywności nauki. Harmonogramy skonstruowane są tak, by pozostawić rodzicom-nauczycielom decyzję o tempie nauki, dostosować ją do indywidualnej sytuacji rodziny. Doman zaznacza jednak, że nie ilość jest ważna lecz jakość nauki.

„Czy sesja czytania składa się z pięciu pojedynczych słów, zdań czy z książki, kluczową sprawą jest twój entuzjazm. Dzieci bardzo lubią się uczyć i robią to bardzo szybko.” – G. Doman „Jak nauczyć małe dziecko czytać – cicha rewolucja” strona 124, Excalibur, Bydgoszcz 1992

Czytanie jest jedną z najważniejszych funkcji w życiu, ponieważ praktycznie cała nauka opiera się na umiejętności czytania. Im młodsze jest dziecko gdy uczy się czytać, tym łatwiej będzie czytało i tym lepiej będzie czytało. Małe dziecko przyswaja wiedzę bez jakiegokolwiek wysiłku. To jest czas, w którym może ono nauczyć się czytać łatwo i w naturalny sposób. Jest to wyjątkowa okazja.


Nigdy później nie będziemy mieli podobnej szansy.

Dzieci wcześnie czytające przez całe życie będą sprawnie czytały i będzie im to sprawiało przyjemność. Będą chętnie czytały lektury, ponieważ czytanie skojarzą z przyjemną zabawą.
Możesz uczyć dziecko czytać podczas Waszych ulubionych zajęć – w przesłanych materiałach znajdziesz propozycje zabaw z wykorzystaniem kart do nauki czytania.

Nasz produkt jest ekologiczny, w całości wykonany z surowców odzyskiwalnych. Starannie dobieramy elementy zestawu: marker jest nietoksyczny, a pudełko wykonane z surowców wtórnych.
Produkt polski.

WczesnaEdukacjaTM