4) STEROWANIE CYFROWE - MULTIMAUS ROCO 10810
NAJNOWSZA PRZEWODOWA MYSZ (STEROWNIK/MANIPULATOR) FIRMY ROCO. BARDZO PRZYZWOICIE WYKONANA. ZAPEWNIAJĄCA PROSTĄ, INTUICYJNĄ OBSŁUGĘ LOKOMOTYW I URZĄDZEŃ PERYFERYJNYCH NA MAKIECIE(semafory, zwrotnice, światła, itp...). DUŻY, CZYTELNY WYŚWIETLACZ CIEKŁOKRYSTALICZNY NA KTÓRYM WIDOCZNE SĄ INFORMACJE DOTYCZĄCE AKTUALNIE OBSŁUGIWANYCH LOKOMOTYW CZY URZĄDZEŃ, JAK TEŻ RÓŻNE KOMUNIKATY "SERWISOWE". KOMPATYBILNOŚĆ ZE STARSZYMI SYSTEMAMI ROCO LOKMAUS R2 / R3. OBSŁUGA 9999 ADRESÓW LOKOMOTYW. MOŻLIWOŚĆ NADAWANIA NAZW OBSŁUGIWANYM LOKOMOTYWOM. MOŻLIWOŚĆ PROGRAMOWANIA WIELU PARAMETRÓW LOKOMOTYWY TAKICH JAK PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA, SPOSÓB PRZYSPIESZANIA, ZWŁOKA W RUSZANIU, ITP. MOŻLIWOŚĆ NIEZALEŻNEGO STEROWANIA OŚWIETLENIEM LOKOMOTYWY I WAGONÓW. MOŻLIWOŚĆ STEROWANIA FUNKCJAMI DODATKOWYMI LOKOMOTYWY TAKIMI JAK: GENERATOR DŹWIĘKÓW, GENERATOR DYMU, CYFROWE SPRZEGI, ITP... JEŻELI JAKAŚ FUNKCAJA W SYSTEMIE DCC JEST DOSTĘPNA TO MULTIMYCHA Z 99% PEWNOŚCIĄ SOBIE Z NIĄ PORADZI! PO PROSTU - FULL WYPAS.
5) STEROWANIE CYFROWE - WZMACNIACZ CYFROWY ROCO 10764.
ELEMENT SYSTEMU ODPOWIEDZIALNY ZA ODBIÓR I OBRÓBKĘ INFORMACJI OTRZYMANYCH OD MYSZY (STEROWNIKA/MANIPULATORA) MULTIMAUS I PRZESŁANIE ICH PO SZYNACH RAZEM Z ZASILANIEM DO LOKOMOTYWY CZY INNEGO URZĄDZENIA NA MAKIECIE.
ZASILANIE 16 - 18 VOLT.
MAKSYMALNE OBCIĄŻENIE 3,2 AMPERA.
ZABEZPIECZENIE PRZECIWPRZECIĄŻENIOWE I PRZECIWZWARCIOWE.
6) STEROWANIE CYFROWE - ZASILACZ SIECIOWY ROCO 10725 - POTĘGA MOCY!!!
WIELKI DOSŁOWNIE I W PRZENOŚNI ZASILACZ SIECIOWY, NIEDOŚCIGNIONY MOCĄ POZWALAJĄCĄ NA JEDNOCZESNĄ JAZDĘ DO SZEŚCIU POCIĄGÓW.
NAPIĘCIE WYJŚCIOWE - 16 VOLT.
MAKSYMALNY PRĄD - 3,12 AMPERA.
MOC MAKSYMALNA - 50 VA.
ZABEZPIECZENIE PRZECIWPRZECIĄŻENIOWE I PRZECIWZWARCIOWE.
7) WSZELKIE NIEZBĘDNE PRZEWODY.
W ZESTAWIE ZNAJDUJĄ SIĘ PRZEWODY POZWALAJĄCE POŁĄCZYĆ ZE SOBĄ MYSZ ZE WZMACNIACZEM I Z ZASILACZEM, ORAZ PRZEWÓD PODŁĄCZENIOWY DO TORÓW.
8) ORYGINALNE OPAKOWANIE Z DOKUMENTACJĄ.
ORYGINALNA INSTRUKCJA STEROWANIA CYFROWEGO W JĘZKU ANGIELSKIM, NIEMIECKIM, FRANCUSKIM I WŁOSKIM. DODATKOWO DOŁĄCZONE POLSKIE TŁUMACZENIE WERSJI ANGIELSKIEJ NA PŁYCIE CD, ORAZ JEGO PAPIEROWY WYDRUK. DO TEGO "SERWISÓWKA" DO LOKOMOTYWY I TABORU. WSZYSTKO W ORYGINALNYM STYROPIANOWO-KARTONOWYM OPAKOWANIU.
CO TO JEST STEROWANIE CYFROWE DCC???
DZIĘKI STEROWANIU CYFROWEMU DCC MOŻLIWA JEST NIEZALEŻNA OD SIEBIE JAZDA KILKU POCIĄGÓW RÓWNOCZEŚNIE NA TYM SAMYM TORZE. PRZYKŁADOWO JEDEN MOŻE STAĆ, DRUGI JECHAĆ W LEWO, TRZECI WOLNO W PRAWO, CZWARTY SZYBKO W PRAWO... DODATKOWO OŚWIETLENIE LOKOMOTYW I WAGONÓW JEST NIEZALEŻNE OD TEGO CZY POCIĄG JEDZIE, CZY STOI - OŚWIETLENIE WŁĄCZA SIĘ I WYŁĄCZA W DOWOLNYM MOMENCIE. PONADTO DZIĘKI TEMU SYSTEMOWI MOŻLIWA JEST OBSŁUGA WIELU FUNKCJI W KTÓRE WYPOSAŻONY JEST NOWOCZESNY TABOR - RÓŻNYCH DŹWIĘKÓW, GENERATORA DYMU, DODATKOWEGO OŚWIETLENIA, RUCHOMYCH PANTOGRAFÓW W LOKOMOTYWACH ELEKTRYCZNYCH, CZY OTWIERANYCH DRZWI W WAGONACH!!! PRZY POMOCY TEGO SYSTEMU MOŻNA PRZEŁĄCZAĆ AUTOMATYCZNIE ZWROTNICE, SEMAFORY, DŹWIGI I INNE URZĄDZENIA ZNAJDUJĄCE SIE NA MAKIECIE BEZ KONIECZNOŚCI PROWADZENIA DO NICH OSOBNYCH PRZEWODÓW ELEKTRYCZNYCH - PRĄD POBIERANY JEST BEZPOŚREDNIO Z TORÓW.
PODSTAWOWYM WARUNKIEM DZIAŁANIA SYSTEMU JEST BY LOKOMOTYWY, WAGONY, ZWROTNICE, SEMAFORY I WSZYSTKIE INNE URZĄDZENA BYŁY PRZYSTOSOWANE DO OBSŁUGI ZA POMOCĄ STEROWANIA CYFROWEGO DCC - WSZYSTKIE MUSZĄ BYĆ WYPOSAŻONE CO NAJMNIEJ W DEKODER DCC.