|
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/Allegro/szablon_12.jpg) |
|
Wysyłamy przedmioty starannie i bezpiecznie zapakowane w ciągu 48-72h
|
|
|
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/Allegro/szablon_14.jpg) |
|
Odbiór osobisty lub przedpłata na konto |
|
|
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/Allegro/szablon_16.jpg) |
|
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/Allegro/szablon_18.jpg) |
03 |
Gipf Zestaw dodatkowy 3
![](http://koliba.poznan.pl/UserFiles/Image/znaczniki/gipf.jpg)
Potencjały to dodatkowe pionki do gry GIPF, posiadające możliwość ("potencjał") pewnego ruchu. Można ich użyć, aby urozmaicić samą grę GIPF, ale przede wszystkim służą do łączenia GIPF z innymi grami. Celem projektu jest dostarczenie szerokiej gamy możliwości, tak aby każdy mógł sam zdecydować, w którą wersję GIPF chce zagrać w danej chwili. Dodawanie do GIPF potencjałów oznacza wprowadzenie dodatkowych możliwości (co jednocześnie oznacza większą złożoność). Oczywiście można zacząć używać potencjałów jeszcze przed poznaniem podstawowych strategii obowiązujących w grze GIPF, ale przypomina to skakanie do oceanu bez wcześniejszej nauki pływania. Niektórzy gracze lubią takie wyzwania, ale nawet oni powinni osiągnąć odpowiedni poziom umiejętności, zanim uświadomią sobie jak specyficzne możliwości potencjałów wprowadzają do GIPF całkiem nowe wartości. Tak więc, nie należy zbyt wcześnie zaczynać wykorzystywania potencjałów jeżeli gracze nie są kimś w rodzaju Indiany Jonesa od abstrakcyjnych gier logicznych. Zestaw dodatkowy 3 zawiera dodatkowe pionki do "ostatecznej wersji GIPF": Gracze nie są wstanie przygotować się na to co ich spotka. Czeka ich ogromny chaos. Pomimo to spróbujcie, pograjcie chwilę i sprawdźcie co się stanie - w pewnym momencie uświadomicie sobie, że wkroczyliście do kompletnie nowego, ekscytującego uniwersum!
W 1998 roku gra GIPF została uznana przez GAMES Magazine najlepszą abstrakcyjną grą strategiczną.
UWAGA: GIPF Project Set 3 nie stanowi samodzielnej gry i do rozgrywki wymagana jest gra GIPF Liczba graczy: 2 Wiek graczy: od 9 lat Czas gry: 60 min. Zawartość pudełka: 6 białych i 6 czarnych potencjałów YINSH 6 białych i 6 czarnych potencjałów PÜNCT 3 białe i 3 czarne zwykłe pionki GIPF 1 instrukcja
|
|