Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GIMPET Malt Soft EXTRA 200g Pasta Odkłaczająca

03-07-2015, 18:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 28.90 zł     
Użytkownik ZooCentrum_
numer aukcji: 5467597779
Miejscowość Lublin
Wyświetleń: 3   
Koniec: 03-07-2015 18:25:26
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MALT Soft Extra 200g

cena 28,90 zł


GIMPET Malt Soft EXTRA jest pastą o ulepszonej recepturze. Zawiera naturalny i aromatyczny słód, olej roślinny i TGOS.

Kombinacja różnych substancji balastowych wspomaga trawienie pokarmu oraz naturalne usuwanie połkniętej sierści i niestrawnych części pożywienia.
Dzięki temu problemy Twojego kota np. z tworzeniem się w żołądku kulek z sierści i ich wymiotowaniem dają się łatwiej rozwiązać.

SKŁAD:
ekstrakt słodu (43%), błonnik 6 %, oleje i tłuszcze, produkty roślinne, związek pochodny cukru mlekowego z TGOS 1%.

ANALIZA:
białko: 2%, tłuszcz 39%, włókno surowe 5%, popiół 5%, wilgotność 11%

STOSOWANIE:
Podawać codziennie 4-5cm (1cm=0.5g) pasty bezpośrednio z tubki bądź wyciśniętej na pokarm.
W razie potrzeba można podwoić ilość.
Podawać w temperaturze pokojowej.


PASTA JUŻ W NOWYM, 200g OPAKOWANIU ! Z nową formułą BEZ DODATKU CUKRU !



 

Zoo Centrum
ul. Szmaragdowa 24 lok. 6
20-570 Lublin

Godziny otwarcia:
Pon-Pt: 10:30 - 17:30
Sobota: 10:00 - 14:00

 


Tel.: 533 [zasłonięte] 396
Tel.: 604 [zasłonięte] 853
E-mail: [zasłonięte]@zoocentrum24.pl




mBank
numer konta bankowego:
98 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 750268

Bank PKO S.A.
numer konta bankowego:
40 1240 [zasłonięte] 2[zasłonięte]4541110 [zasłonięte] 212031

Do każdego zakupionego towaru wystawiamy paragon fiskalny lub, na życzenie klienta, fakturę VAT (prosimy wówczas o podanie numeru NIP). Prosimy zachować dowód zakupu, gdyż jest on podstawą ewentualnych reklamacji




 

Przy odbiorze paczki przez kuriera KONIECZNIE prosimy o rozpakowanie
i sprawdzenie stanu towaru przy kurierze.

W przypadku uszkodzeń, należy poprosić kuriera o spisanie protokółu szkody. Tylko
w ten sposób będą uwzględniane reklamacje wynikłe z uszkodzeń w transporcie.

Towar uszkodzony przez firmę kurierską
w transporcie i nie sprawdzony przy odbiorze w obecności kuriera nie będzie wymieniany. Tylko protokół szkody daje możliwość reklamacji z tego tytułu!