PŁYTA S-AM3+ GIGABYTE GA-970A-D3
Towar zawsze jest:
oryginalny, nowy, kompletny i gotowy do użytku.
Opis przedmiotu
GA-970A-D3
(rev. 1.0)
- Obsługa najnowszych procesorów AMD AM3 + FX/AM3 Phenom II
- AMD SB950 zapewnia wsparcie dla 6 portów SATA3 6 Gb/s oraz RAID 0, 1, 5, 10
- 2 złącza PCI-E 2.0 x16 zapewniają wyjątkową wydajność graficzną
- Technologia GIGABYTE 3x USB Power i ON/OFF Charge
- Obsługa USB 3.0 zapewnia błyskawiczny transfer danych aż do 5Gb/s
- Wysokiej jakości układ dźwiękowy ALC889
- System oszczędzania energii Easy Energy Saver
- Technologia Turbo XHD zwiększa wydajność dysków twardych
- Opatentowany Hybrid EFI i DualBIOS z obsługą 3TB dysków twardych i większych
- Technologia Ultra Durable 2 Classic z większą ilością miedzi wewnątrz PCB zapewnia niższe temperatury pracy
Specyfikacja
Socket AM3 +:
- Wsparcie dla procesorów AMD Phenom ™ II AM3 / AMD Athlon ™ II
- Wsparcie dla procesorów AMD AM3+ FX
- (Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z "Listą obsługiwanych procesorów")
|
- 4800 MT/s
|
Mostek północny:
- AMD 970
Mostek południowy:
- AMD SB950
|
- 4 x 1.5V DDR3 DIMM obsługujące do 32 GB pamięci systemowej
*Z powodu ograniczenia 32-bitowego systemu operacyjnego Windows, gdy instalowana jest pamięć fizyczna większa niż 4 GB, wyświetlany rzeczywisty rozmiar pamięci będzie mniejszy niż 4 GB.
- Dwukanałowa obsługa pamięci
- Wsparcie dla pamięci DDR3 2000 (OC) / 1866/[zasłonięte]/1333/1066 MHz
*W celu wsparcia pamięci DDR3 1866 MHz (i wyżej), należy zainstalować najpierw procesor AMD AM3+
- (Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z "Listą obsługiwanych pamięci".)
|
- Wsparcie dla wyjścia S/PDIF
- Ilość kanałów audio 2/4/5.1/7.1
- układ Realtek ALC889
- Obsługa High Definition Audio
|
- 1 układ RTL8111E (10/100/1000 Mbit)
|
- 1 x PCI Express x16, x16 (PCIEX16)
- PCI Express x16, x4 (PCIEX4)
- 3 złącza PCI Express x1
(Wszystkie złącza PCI Express odpowiadają standardowi PCI Express 2.0.)
- 2 x złącza PCI
|
- Support for AMD CrossFireX™ technology (PCIEX16 and PCIEX4)
|
Mostek Południowy:
- Wsparcie dla SATA RAID 0, RAID 1, RAID 5, RAID 10 i JBOD
- 6 x SATA 6Gb/s connectors supporting up to 6 SATA 6Gb/s devices
|
Mostek Południowy:
- Do 14 portów USB 2.0/1.1 (8 portów na tylnym panelu, 6 portów dostępnych poprzez wewnętrzne złącza pinowe)
1 x Etron EJ168 chips:
- Do 2 portów USB 3.0/2.0 na tylnym panelu
|
- 1 x Złącze portu szeregowego
- 1 złącze front panel audio
- 1 x 24-pinowe złącze zasilania ATX
- 6 x złącz SATA 6Gb/s
- 1 złącze panelu przedniego
- 1 złącze wentylatora procesora
- 1 x zworka kasująca CMOS
- 3 złącza USB 2.0/1.1
- 2 złącza wentylatora systemowego
- 1 złącze zasilania 8-pin 12V
- 1 złącze wentylatora zasilacza
- 1 złącze TPM (Trusted Platform Module)
Dostępność funkcji TPM zależy od regionalnej polityki produkcyjnej.
- 1 złącze wyjścia SPDIF
|
- 1 x port RJ-45
- 8 x USB 2.0/1.1
- 1 port klawiatury/myszy PS/2
- 2 x USB 3.0/2.0
- 1 x optyczne wyjście SPDIF
- 6 x złącze audio (Line In / Line Out / MIC In / Surround Speaker Out(Rear Speaker Out) / Center/Subwoofer Speaker Out / Side Speaker Out)
|
- ITE IT8720
|
- Inteligentne sterowanie prędkością wentylatora procesora/systemu
* Dostępność funkcji kontroli prędkości wentylatora procesora/wentylatora systemowego zależy od rodzaju zainstalowanego wentylatora procesora/wentylatora systemowego.
- Ostrzeżenie przed uszkodzeniem wentylatora procesora
- Kontrola prędkości wentylatorów procesora /systemu /zasilacza
- System ostrzegania przed przegrzaniem procesora
- Monitoring napięć zasilania
- Monitoring temperatury systemowej
|
- 2 x 32-Mbitowe układy pamięci flash
- Licencjonowany BIOS AWARD™
- PnP 1.0a, DMI 2.0, SM BIOS 2.4, ACPI 1.0b
- Obsługa technologii DualBIOS™
|
- Obsługa Xpress Recovery2
- Obsługa @ BIOS ™
- Obsługa EasyTune
* Dostępne funkcje programu EasyTune mogą się różnić w zależności od modelu płyty głównej.
- Obsługa Cloud OC
- Obsługa ON/OFF Charge
- Obsługa Auto Green
- Technologia Smart Recovery
- Obsługa Q-Share
- Obsługa Q-Flash
- Obsługa Xpress™ BIOS rescue
- Obsługa Xpress ™ Install
- Obsługa Download Center
- Wsparcie dla dysków wo pojemności 3TB i więcej
- Wsparcie dla Easy Energy Saver
|
- Norton Internet Security (wersja OEM)
|
- Microsoft ® Windows ® 7 / Vista / XP
|
- Większość producentów sprzętu/oprogramowania nie oferuje już wsparcia dla systemów Win9X/ME/2000/XP SP1/SP2. Jeśli dany producent udostępnia sterowniki, zostaną one opublikowane na stronie GIGABYTE.
- Z uwagi na różne warunki obsługi Linuxa, prosimy o pozyskanie sterowników ze strony internetowej producenta danego układu.
|
Dodatkowe
-
Wszystkie przedmioty na naszych aukcjach są nowe, posiadają gwarancje i są legalnie nabyte u dystrybutorów, każdy nabywca otrzymuje pisemną gwarancje, paragon fiskalny, lub fakture VAT.
-
Wiele towarów posiadamy w wyjątkowo niskiej niepowtarzającej cenie.
- Możliwość dowozu do kupującego (info w sklepie), do miast Bytom, Gliwice, Tarnowskie Góry, Katowice.
Regulamin
1. Zakup towaru na naszych aukcjach oznacza akceptacje poniższego regulaminu.
2. Do każdego zakupionego przedmiotu dołączamy paragon lub fakturę VAT. Standardowo wystawiamy paragon. Jeśli dowodem zakupu ma być faktura proszę zaznaczyć odpowiednią opcję w formularzu dostawy i na stronie transakcji strefy Sello, oraz wypełnić pole z danymi do faktury. NIE zamieniamy już wystawionego paragonu na f-vat !!
3. Proszę ZAWSZE wszelkie uwagi do transakcji ( zmiana adresu wysyłki, dane do faktury, informacje o płatności, itp), wpisywać na stronie strefy Sello, do której otrzymacie Państwo link.
Ten sposób przekazania tych informacji jest najpewniejszy.
4. Do każdego towaru wystawiamy pisemną gwarancje,z wyjątkiem towarów które posiadają gwarancje producenta z rejestracją towaru na stronie internetowej, np. Samsung i LG, itp.
5. Każdy etap transakcji (przyjęcie zamówienia, zaksięgowanie wpłaty, śledzenie wysyłki) potwierdzony jest poprzez e-mail do nas, ponadto widać to na stronie Strefy Sello.
PRZEBIEG TRANSAKCJI:
-
Nabywasz towar.
-
Wypełniasz formularz "Płace z Allegro", gdzie określasz forme zapłaty i wysyłki.
-
Otrzymujesz od nas email do strony Strefy Sello, do kontroli przebiegu transakcji, w którym prosimy o wpisanie danych do wysyłki, (jeśli mają być inne), faktury, oraz ew.uwag.
-
Jeśli wybrałeś płatność zwykłym przelewem, czekamy na wpływ w banku.
-
Jeśli wybrałeś odbiór osobisty, czekaj na kontakt od nas, który potwierdzi gotowość wydania.
-
Wysyłamy towar dobrze zabezpieczony.
-
Finalizujemy transakcje.
-
Wystawiamy sobie komentarze.
Kupujący jako pierwszy wystawia komentarz.
Negatywny komentarz definitywnie kończy naszą współpracę, zastanów się przed jego wystawieniem, wina niekoniecznie leży po naszej stronie, chociaż zdarzają się wpadki, jesteśmy tylko ludźmi i także nam zdarzają się pomyłki. Skontaktuj się z nami, z pewnością dojdziemy do porozumienia i rozwiążemy problem z korzyścią dla obu stron.
WYSYŁKI
Zamówiony towar zasadniczo wysyłamy jak najszybciej, przeważnie w 24h, z racji, że prowadzimy Salon komputerowy, może się zdażyć, że w danym dniu danego towaru nam braknie, wtedy towar wysyłamy przeważnie do 2 dni roboczych.
Orientacyjny czas wysyłki podany jest na aukcji w opcji "Dostawa i płatności"
Zastrzegamy sobie dłuższy czas terminu realizacji zamówień, o czym niezwłocznie poinformujemy.
Koszty wysyłki podane są na stronie aukcji przedmiotu, który jest wystawiony na sprzedaż.
Jeśli zalicytowałeś kilka sztuk na jednej aukcji lub na kilku naszych aukcjach koszt wysyłki jest stały, tylko w przypadku przesyłki kurierskiej.
Przesyłki Pocztą Polską wysyłamy tylko niektóre przedmioty z racji na brak ubezpieczenia przesyłki i przypadki zagubienia przesyłek.
Wybierając przesyłke Pocztą Polska przenosisz na siebie ryzyko zagubionej lub zniszczonej przesyłki.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do cen Poczty Polskiej doliczamy podatek VAT w wysokości 23%.
Informujemy, że reklamację na Poczcie Polskiej możemy złożyć dopiero po 14 dniach od momentu wysłania paczki, jeżeli długo oczekujesz na towar i nie masz pewności czy go wysłaliśmy możemy Ci przesłać potwierdzenie nadania, nie obwiniaj nas bez próby kontaktu w celu wyjaśnienia sprawy.
Zastrzegamy, że nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie paczki w terminie przez Pocztę Polską lub Kuriera.
Zastrzegamy sobie, że nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia towaru powstałe z winy Poczty Polskiej lub Kuriera. Zawartość paczki należy sprawdzić w obecności kuriera lub listonosza. Stwierdzając uszkodzenie towaru należy spisać protokół szkody w dniu odbioru paczki. W innym przypadku gwarancja nie będzie przez nas uwzględniona.
UWAGA! proszę ZAWSZE! sprawdzać stan zawartości paczki w obecności kuriera!! W razie stwierdzenia uszkodzeń należy NATYCHMIAST sporządzić protokół szkody. Brak spisanego protokołu podczas odbioru uniemożliwia ubieganie się o zwrot poniesionych strat!!
Przesyłki kurierskie wysyłamy zawsze do godziny 12,00 i są ubezpieczone do 5000,00.
ZWROTY I REKLAMACJE
Masz prawo do zwrotu zakupionego przedmiotu w ciągu 10 dni, pod warunkiem odesłania go do nas na swój koszt. Przedmiot musi być zwrócony wraz z oryginałem paragonu lub kopią faktury, bez śladów używania, pełnym fabrycznym wyposażeniem (dotyczy też instrukcji, karty gwarancyjnej fabrycznego opakowania itd.).
Przed wysłaniem do nas towaru do zwrotu, prosimy o kontakt, w celu wypełnienia Oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.
Jeśli chcesz wysłać towar do reklamacji, prosimy ten fakt do nas zgłosic w dowolny sposób. Nie odbieramy paczek pobraniowych oraz paczek wysłanych na nasz koszt.
INNE
Staramy się aby opisy były bardzo dokładne. Zdjęcia odzwierciedlają ich rzeczywisty wygląd.
Jeśli masz wątpliwości co do treści opisu napisz lub zadzwoń. Na wszystkie wiadomości odpisujemy możliwie jak najszybciej.
Dokonując przedpłaty, w tytule przelewu koniecznie podaj swój LOGIN!!! Brak tej informacji znacznie opóźni realizację zamówienia.
Ze względu na ciągły postęp w dziedzinie konstrukcji i doskonalenia artykułów produkowanych przez naszych dostawców zastrzegamy sobie możliwość niezgodności niektórych parametrów z danymi publikowanymi w opisach.
Każdą wiadomość e-mail podpisuj swoją nazwą użytkownika Allegro, nie kasuj wcześniejszej treści przy odsyłaniu odpowiedzi.
|
Gwarancja
w miesiącach
36
Gwarant
producent
Płatność
Preferujemy płatność za pomocą:
lub przelewm na konto w
ING Bank Śląski
43 1050 [zasłonięte] 158800
0022 [zasłonięte] 389547
lub za pobraniem dla osób z pełną aktywacją konta i przynajmniej piecioma pozytywnymi komentarzami.
W Salonie akceptujemy
płatność kartą płatniczą, lecz towary nabyte przez Allegro, płatność tylko gotówką, lub + 2%.
Możliwość sprzedaży
na raty w systemach:
Wysyłka
Koszt wysyłki i pakowania jest zawsze podany na aukcji w: Dostawie i płatności.
Kurier do 20kg
Kontakt
BINA-MJ
Salon komputerowy
Staromiejska 4
Zabrze 41-800
NIP. 648[zasłonięte]140-80
na rynku od 07.1989 r.
na Allegro od 10.2010 r.
tel/fax. 32 [zasłonięte] 24
tel. 32 [zasłonięte] 00
serwis 32 [zasłonięte] 03
GSM 519-[zasłonięte]-995
godziny pracy:
pon.-piąt. 10,00-18,00
sobota 10,00-14,00
GG: [zasłonięte]17443
e-mail: [zasłonięte]@bhm.pl
Nasza strona: www.bhm.pl |