Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gierszewska, Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

17-05-2014, 8:25
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 21 zł     
Użytkownik izabela1492
numer aukcji: 4218867900
Miejscowość Rabka-Zdrój
Wyświetleń: 4   
Koniec: 17-05-2014 08:27:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 1995
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Bliskie strony allegro
od poniedziałku do piątku
od 9.00 do 17.00
502 [zasłonięte] 641
502 [zasłonięte] 036
[zasłonięte]@bliskiestrony.eu

przelew bankowy:
76 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]4450091 [zasłonięte] 359440
list ekonomiczny
list priorytetowy
list ekonomiczny polecony
list priorytetowy polecony
paczka ekonomiczna
paczka priorytetowa
Książki wysyłamy w ciągu 24 godzin po otrzymaniu płatności.

Przesyłki realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej i InPost.

Nie ponosimy odpowiedzialności za zwykłe przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej i InPost.

W przypadku zakupu większej ilości sztuk proszę o kontakt w celu ustalenia ceny wysyłki.
Do każdej transakcji wystawiamy paragon lub rachunek.
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
image
  • rok wydania : 1995
  • wydawnictwo : Państwowe Wydawnictwo Ekonomiczne
  • ISBN : 83-[zasłonięte]-0956-8
  • stan : bd-
  • okładka : miękka
  • wydanie : II
  • ilość stron : 228
  • język : polski
  • przekład : (-)
  • ilustracje : (-)
  • waga(kg) : 0,25
  • wymiary : 14x20,5x1,1
  • autor : Gierszewska Grażyna
  • zbiór : MS
  • seria : (-)
cena: 21
opis książki:

Umiejętne stosowanie metod analizy strategicznej pozwala ocenić szanse przedsiębiorstwa na rynku i przewidzieć czyhające na nie zagrożenia. Dzięki temu można ograniczyć ryzyko błędnych decyzji, aby lepiej sobie radzić na silnie konkurencyjnych rynkach. W podręczniku zostały przedstawione metody analizy strategicznej najczęściej stosowane w zarządzaniu strategicznym. Są to metody służące do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, pozwalająca zbadać wnętrze organizacji i jej otoczenie konkurencyjne. Cennym uzupełnieniem podręcznika są zestawy ćwiczeń, uczące samodzielnego wykonywania analizy strategicznej.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów doskonalących umiejętności menedżerskie, a także przedsiębiorców i menedżerów.

zapraszamy na nasze pozostałe aukcje: