Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GHOST RECON & BATTELSTATIONS PL

18-01-2012, 16:36
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 3 zł     
Użytkownik mateusz_pl2
numer aukcji: 2005357404
Miejscowość Kłobuck
Wyświetleń: 27   
Koniec: 17-01-2012 12:55:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

WYSYŁKA

WPŁATA NA KONTO 7 ZŁ
WYSYŁKA ZA POBRANIEM 15 ZŁ (MINIMUM JEDEN KOMENTARZ POZYTYWNY)

KOSZTY WYSYŁKI NIE ZMIENIAJĄ SIĘ BEZ WZGLĘDU NA ILOŚĆ KUPIONYCH GIER

KONTAKT

TELEFON 509 [zasłonięte] 506
E-MAIL: MATEUSZ_[zasłonięte]@POCZTA.FM
GG: 22[zasłonięte]638  


STRONA O MNIE - przed zakupem zapoznaj się z zasadami
KOMENTARZE - sprawdź od kogo kupujesz


KATEGORIE GIER kliknij żeby zobaczyć  inne aukcję z podobnymi grami
 

wszystkie pozostałe dla dzieci gry akcji logiczne przygodowe rpg sportowe strategie strzelaniny symulacje wyścigi

 

PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST GRA

 

GHOST RECON & BATTELSTATIONS

 

stan zestawu dobry, nie ma problemu z działaniem

        Pentium 4 2.8 GHz, 1 GB RAM, karta graficzna 256MB

Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.

Nowa gra to oczywiście nadal realistyczny symulator walki małym oddziałem żołnierzy w terenie zurbanizowanym. Oznacza to, że nie wystarczy tu lecieć przed siebie i zabijać wrogów jednego za drugim, gdyż taka taktyka szybko kończy się śmiercią gracza i jego podkomendnych. Należy dokładnie planować akcje, wykorzystywać teren do osłony, w zależności od panującej sytuacji wydawać odpowiednie rozkazy żołnierzom, tj. atakować, wycofywać się, okrążać, zmienić pozycję etc. Autorzy gry wyposażyli ją w rozbudowany moduł sztucznej inteligencji, w związku z czym sterowane przez komputer postacie zachowują się racjonalnie - żołnierze obu stron pod ostrzałem szukają schronienia, porozumiewają się miedzy sobą itp.