|
HOHOHO JEŻELI ŚWIĘTA ZNACZĄ DLA
CIEBIE NAPRAWDĘ WIELE A NIE
STAĆ CIĘ NA DROGIE PREZENTY.
JEŻELI CENISZ SOBIE JAKOŚĆ,
TRAFIŁEŚ (AŚ) WE WŁAŚCIWE
MIEJSCE.WŁAŚNIE TU ZNAJDZIESZ GRY,FILMY,MUZYKĘ PO ROZSĄDNEJ
CENIE.CZY KTOŚ MÓWIŁ ŻE
ŚWIĘTA MUSZĄ BYĆ NIEUDANE. WSZYSTKIM ALLEGROWICZOM
ŻYCZĘ WESOŁYCH ŚWIĄT
I DOSIEGO ROKU. DANHIBIKI
|
Trzecia część cyklu taktycznych gier akcji, tworzonych w zespole Red Storm pod okiem popularnego pisarza powieści sensacyjnych - Toma Clancy’ego. Akcja tej produkcji ma miejsce w 2013 roku w Mexico City. Wówczas to, w czasie trwania szczytu z udziałem przywódców Stanów Zjednoczonych, Meksyku i Kanady, meksykańscy rebelianci porywają prezydenta USA. Wcielamy się w członka oddziału „Duchów” i wyruszamy do centrum konfliktu trwającego w Mexico City, aby przywrócić tam ład i porządek oraz uratować głowę „największego z mocarstw”.
Nowa gra to oczywiście nadal realistyczny symulator walki małym oddziałem żołnierzy w terenie zurbanizowanym. Oznacza to, że nie wystarczy tu lecieć przed siebie i zabijać wrogów jednego za drugim, gdyż taka taktyka szybko kończy się śmiercią gracza i jego podkomendnych. Należy dokładnie planować akcje, wykorzystywać teren do osłony, w zależności od panującej sytuacji wydawać odpowiednie rozkazy żołnierzom, tj. atakować, wycofywać się, okrążać, zmienić pozycję etc. Autorzy gry wyposażyli ją w rozbudowany moduł sztucznej inteligencji, w związku z czym sterowane przez komputer postacie zachowują się racjonalnie - żołnierze obu stron pod ostrzałem szukają schronienia, porozumiewają się miedzy sobą itp.
Amerykańską armię w grze wyposażono w zaawansowany system bojowy (Integrated Warfighter System; w skrócie - IWS), będący połączeniem nowoczesnych typów broni z licznymi nowinkami elektronicznymi, w tym urządzeniami do komunikacji satelitarnej. Jego najważniejszą częścią jest hełm, w którego wbudowano szereg nowoczesnych, elektronicznych gadżetów. Rozgrywkę obserwujemy z widoku z trzeciej perspektywy (z nad ramienia żołnierzy), a na ekranie pojawia się czytelny, nie ograniczający pola widzenia, system HUD (część systemów zawartych w hełmie), na którym znajdujemy wartościowe informacje o polu walki (zbiór okienek usytuowanych z boków ekranu). Również za pomocą tychże okien w szybki sposób porozumiewamy się z kolegami z oddziału, wzywamy posiłki, ostrzał artyleryjski czy bombardowanie, a także podziwiamy widoki z hełmów innych wojaków i oglądamy komunikaty wideo.
|
CENNIK DOSTAW 1-2 PRODUKTY - 10 ZŁ 3-4 PRODUKTY - 15 ZŁ 5 i więcej - 20 ZŁ
|