Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Ghost Mill (Nawiedzony młyn) [nowa]

18-01-2012, 18:17
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 112.10 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2011555121
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 11   
Koniec: 20-01-2012 14:24:38
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych
Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.

Przedmiotem aukcji jest:

Ghost Mill (Nawiedzony młyn)



  • Producent: DREI MAGIER SPIELE
  • Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
  • Gatunek: gry dla dzieci
  • Rodzaj gry: przygodowe
  • Liczba graczy: 2 - 4
  • Wiek graczy: od 5 lat
  • Czas gry: 15 - 25 min.
  • Edycja: europejska
  • Instrukcja: polska
  • Wymiary pudełka: 270x270x75 mm
  • Waga pudełka: 0,6 kg
  • Pudełko zawiera: - plansza do gry, - 1 drewniane koło młyńskie, - 2 kostki do gry, - 4 pionki z magnesami, - 16 worków mąki, - 12 pustych worków, - instrukcja


Stary zmęczony młynarz odkłada na bok ostatni worek mąki i ściera z czoła krople potu. "Cały dzień ciężko pracowałem w młynie. Gdybym tylko miał kogoś, kto pomógłby mi w noszeniu tych ciężkich worków mąki...". Ledwo wypowiedział te słowa, a do jego uszu dobiegł wesoły śmiech, po czym przez szparę w drzwiach wychyliły się cztery dziecięce główki. "Witaj Młynarzu Darku. My ci pomożemy!" Zanim młynarz zdał sobie sprawę z tego co się dzieje, dzieci zabrały się do pracy. Zaczęły na zewnątrz wynosić worki jeden po drugim. "BUUUU!" Czy to był duch?
Podczas swojej tury gracz rzuca obiema kośćmi i musi zdecydować jak daleko chce poruszyć swój pionek. Ma do wyboru dwie opcje: wykorzystuje tylko jedną z dwóch cyfr lub korzysta z sumy obu wartości. Gracz porusza swój pionek na pola w prawo lub w lewo, przesuwając go o odpowiednią liczbę pól. Jeżeli dane pole jest już zajęte przez inny pionek, gracz umieszcza swój pionek na następnym wolnym w kierunku, w którym się poruszył.
Jedna cyfra i jedno koło młyńskie: gracz przesuwa swój pionek do przodu o liczbę pól odpowiadającą cyfrze. Następnie kręci kołem młyńskim tak daleko jak może, w kierunku wskazanym przez strzałkę. Dwa koła młyńskie: pionek gracza pozostaje na swoim miejscu, a gracz dwukrotnie kręci kołem, w kierunku wskazanym przez strzałkę.
Jeżeli pionek gracza zatrzyma się obok jednego z jego worków mąki, gracz może go natychmiast załadować. W tym celu wsadza worek w szczelinę w swoim pionku. Jeżeli gracz dotrze z workiem mąki do swojego narożnika, udaje mu się bezpiecznie donieść worek do domu. Nadmiarowe oczka
z kości nie są wykorzystywane. Gracz kładzie pełny worek mąki przed sobą, a w wolnym miejscu na planszy wsadza pusty worek.
Gracz obrócił kołem młyńskim i duch go przestraszył? W takim razie odkłada do narożników pionki, które podskoczyły, a załadowane worki mąki, które się na nich znajdowały są umieszczane
z powrotem w szczelinach na planszy. Tura gracza się kończy, a kolejka przechodzi na następną osobę. Zwycięzcą zostaje gracz, któremu jako pierwszemu uda się donieść trzy pełne worki mąki na swojego narożnika.









Zobacz nasze pozostałe aukcje

Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

Zapraszamy serdecznie.