Jesteśmy dystrybutorem produktów takich firm jak: G3, Gigamic, Eureka, CastPuzzle, Rubik's Cube, GIPF project, Amigo, Zoch zum Spielen , Moses, Abacus Spiele, Schmidt Spiele, DREI MAGIER SPIELE, Queen Games, Poker Range, Natural Games, Gen Four Two Games, Scrabble, Egmont Polska, Granna, Trefl, Alexander, Piatnik, Golden-Games, Speed Stacks, Toy Company, Fox Mind, Hans im Gluck, UBON, Dromader, Axel, Spielbox, Noris Spiele, Munchkin, HOBBITY i innych Oferowany produkt dostępny jest w magazynie centralnym - wysyłka w ciągu 48-72h.
Przedmiotem aukcji jest: Ghost Mill (Nawiedzony młyn) - Producent: DREI MAGIER SPIELE
- Stan produktu: nowy, oryginalnie zapakowany
- Gatunek: gry dla dzieci
- Rodzaj gry: przygodowe
- Liczba graczy: 2 - 4
- Wiek graczy: od 5 lat
- Czas gry: 15 - 25 min.
- Edycja: europejska
- Instrukcja: polska
- Wymiary pudełka: 270x270x75 mm
- Waga pudełka: 0,6 kg
- Pudełko zawiera: - plansza do gry, - 1 drewniane koło młyńskie, - 2 kostki do gry, - 4 pionki z magnesami, - 16 worków mąki, - 12 pustych worków, - instrukcja
| |
Stary zmęczony młynarz odkłada na bok ostatni worek mąki i ściera z czoła krople potu. "Cały dzień ciężko pracowałem w młynie. Gdybym tylko miał kogoś, kto pomógłby mi w noszeniu tych ciężkich worków mąki...". Ledwo wypowiedział te słowa, a do jego uszu dobiegł wesoły śmiech, po czym przez szparę w drzwiach wychyliły się cztery dziecięce główki. "Witaj Młynarzu Darku. My ci pomożemy!" Zanim młynarz zdał sobie sprawę z tego co się dzieje, dzieci zabrały się do pracy. Zaczęły na zewnątrz wynosić worki jeden po drugim. "BUUUU!" Czy to był duch? Podczas swojej tury gracz rzuca obiema kośćmi i musi zdecydować jak daleko chce poruszyć swój pionek. Ma do wyboru dwie opcje: wykorzystuje tylko jedną z dwóch cyfr lub korzysta z sumy obu wartości. Gracz porusza swój pionek na pola w prawo lub w lewo, przesuwając go o odpowiednią liczbę pól. Jeżeli dane pole jest już zajęte przez inny pionek, gracz umieszcza swój pionek na następnym wolnym w kierunku, w którym się poruszył. Jedna cyfra i jedno koło młyńskie: gracz przesuwa swój pionek do przodu o liczbę pól odpowiadającą cyfrze. Następnie kręci kołem młyńskim tak daleko jak może, w kierunku wskazanym przez strzałkę. Dwa koła młyńskie: pionek gracza pozostaje na swoim miejscu, a gracz dwukrotnie kręci kołem, w kierunku wskazanym przez strzałkę. Jeżeli pionek gracza zatrzyma się obok jednego z jego worków mąki, gracz może go natychmiast załadować. W tym celu wsadza worek w szczelinę w swoim pionku. Jeżeli gracz dotrze z workiem mąki do swojego narożnika, udaje mu się bezpiecznie donieść worek do domu. Nadmiarowe oczka z kości nie są wykorzystywane. Gracz kładzie pełny worek mąki przed sobą, a w wolnym miejscu na planszy wsadza pusty worek. Gracz obrócił kołem młyńskim i duch go przestraszył? W takim razie odkłada do narożników pionki, które podskoczyły, a załadowane worki mąki, które się na nich znajdowały są umieszczane z powrotem w szczelinach na planszy. Tura gracza się kończy, a kolejka przechodzi na następną osobę. Zwycięzcą zostaje gracz, któremu jako pierwszemu uda się donieść trzy pełne worki mąki na swojego narożnika.
|