Specyfikacja
Nazwa produktu InsERT Gestor GT Sfera
- Wersja produktu BOX
- Wersja językowa Polska
- Obszar zastosowań Biuro
- Licencja na użytkowników 1
-
InsERT Gestor GT Sfera
Gestor GT Sfera to wszechstronny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Program jest rozszerzoną wersją Gestora GT, wzbogaconą o dodatek Sfera dla Gestora GT - mechanizm pozwalający na dowolną rozbudowę systemu i dostosowanie go do specyficznych wymagań przedsiębiorstwa. Za jego pomocą możliwe jest stworzenie nawet najbardziej wyszukanych rozwiązań informatycznych, które zaspokoją nietypowe potrzeby firmy.
Gestor GT Sfera pomaga zarządzać bazą kontaktów, umożliwia łatwe gromadzenie danych i szybki dostęp do informacji o klientach. Ułatwia planowanie i realizację kampanii marketingowych ściśle dostosowanych do odpowiednich grup odbiorców. Zapewnia lepszą opiekę nad klientami i większą efektywność pracy.
Gestor GT Sfera jest częścią InsERT GT Sfera - otwartego systemu do zarządzania przedsiębiorstwem, w skład którego wchodzą również program do obsługi sprzedaży Subiekt GT Sfera, program finansowo-księgowy Rewizor GT Sfera oraz program kadrowo-płacowy Gratyfikant GT Sfera.
Podstawowe możliwości Gestora GT Sfera: szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
- planowanie i rejestrowanie w systemie działań, takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
- łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
- kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
- wbudowany moduł poczty elektronicznej - automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
- dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
- możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
- liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
- możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
- powiązania - możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;