CECHY URZĄDZENIA:
Czyszczenie ultradźwiękowe:
- Certyfikat ITS,
- Bardzo wysoka dokładność i powtarzalność uzyskiwanych pomiarów,
- Funkcja regulacji parametrów na uniesionym pojeździe,
- Głowice pomiarowe wyposażone są w wyświetlacze umożliwiające bieżącą kontrolę wyników w sytuacji gdy, monitor nie jest widoczny z miejsca obsługiwanego koła,
- Przyciski funkcyjne umieszczone w głowicach pomiarowych umożliwiają obsługę urządzenia z miejsca pracy.
- Nowoczesne, szerokokątne kamery CCD o kacie widzenia 20 stopni,
- Przystępny program demonstracyjny pozwalający oraz sugestywne oprogramowanie zapewniające możliwość wykonywania pomiarów po bardzo krótkim szkoleniu,
- Pomiar z wykorzystaniem 8 kamer CCD,
- Zapewniona poprawność i dokładność pomiaru pojazdów z rozstawem osi nawet do 6m,
- Wygodna praca która zapewnia transmisja radiowa pomiędzy głowicami pomiarowymi a jednostką centralną,
- Głowice zasilane akumulatorowo zapewniające całodzienną prace bez konieczności doładowywania,
- Łatwe prowadzenie pomiaru pojazdów ospojlerowanych bez użycia dodatkowego oprzyrządowania (przedłużaczy),
- Kompensacja bicia kół: tradycyjna 4-punktowa przez podnoszenie pojazdu oraz wygodniejszą i szybsza poprzez przetoczenie pojazdu.
- Oryginalna baza danych AUTODATA z parametrami ponad 20.000 pojazdów,
- Możliwość aktualizacji bazy danych 2 razy w roku,
- Oprogramowanie zawiera rysunki i animacje ułatwiające ustawianie geometrii pojazdu,
- Możliwość współpracy z oryginalnym przyrządem pomiarowym - Mercedesa firmy ROMES,
- Oprogramowanie specjalne dla VW,
- Pełne wyposażenie w standardzie (4 głowice pomiarowe, szafka, obrotnice, uniwersalne uchwyty do obręczy stalowych i ALU, blokada kierownicy, rozpórka hamulca, komputer z monitorem LCD, drukarka atramentowa),
- Bardzo stabilna konstrukcja głowic pomiarowych z absorberami wstrząsu, odporne na różnice temperatur,
- Uniwersalne zaciski z pazurkami zapewniającymi bezpieczne mocowanie i ich do wszelkich kół o rozmiarach 10 do 22” opcjonalnie do 32”,
- Wszystkie 8 kamer umieszczone jest w obudowach głowic zabezpieczających je przed uszkodzeniem mechanicznym i zakłóceniami świetlnymi,
- Specjalny program szybkiego pomiaru, wykrywającego przesuniecie geometryczne spowodowane wypadkiem,
- Funkcja ZOOM umożliwiająca wygodną obserwacje wartości z dużej odległości.
Funkcje diagnostyczne:
- zbieżność kół przednich: ±40°
- zbieżność połówkowa kół przednich: ±20°
- pochylenie kół przednich: ±8°
- wyprzedzenie osi sworznia zwrotnicy: ±20°
- pochylenie sworznia zwrotnicy: ±20°
- zbieżność całkowita kół tylnych: ±40°
- zbieżność kół tylnych: ±20°
- pochylenie kół tylnych: ±8°
Specyfikacja:
- Temperatura Otoczenia: -10 ° C ~ 40 º C
- Wilgotność względna: <85%
- Środowisko pole magnetyczne: <400A / m
- Zasilanie: AC110V ~ 220V 50/60 Hz
- Pobór mocy: 450W
- Ultradźwiękowy czyszczący: 110
- Zakres regulacji ciśnienia: 0 ~ ÷ 0,65 MPa
- Długość regulacji ciśnienia: 0.004MPa
- Zakres Badań sumulating: 10 ~ 9990rpm
- Długość kroku symulacji testu: rotora 10 min
- Zakres zliczania: 1 ~ 9999 razy
- Pomiar czasu: 1 ~ 9999 sekunda
- Zakres szerokości impulsu: 0,5 ~ 25ms, 0,1 ms długość kroku
- Objętość: 2500ml
- Wymiary: 380mm x 390mm x 450mm
- Waga: 25 kg
Urządzenie posiada w zestawie:
- uniwersalne uchwyty do obręczy stalowych i ALU,
- obrotnice,
- blokadę kierownicy,
- rozpórkę hamulca,
- komputer z monitorem LCD,
- drukarkę atramentową.
Oprogramowanie umożliwia przeprowadzenie kompensacji bicia felg na dwa sposoby:
- tradycyjną metodą 4-punktową przez podniesienie samochodu
- poprzez przetoczenie bez podnoszenia.
Posiada również funkcję pomiaru aut ospojlerowanych.
Bardzo bogata baza danych pojazdów wraz z rysunkami oraz program pracujący w języku polskim, dodatkowo funkcjonujący z różnego rodzaju animacjami, zapewniają komfort pracy na tym urządzeniu.