Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Geografia-Poradnik dla nauczycieli

04-03-2012, 12:03
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik dana880
numer aukcji: 2096261023
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 8   
Koniec: 03-03-2012 12:30:30

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2002
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Geografia. Część 1. Zarys Wiedzy o Ziemi

Kształcenie w Zakresie Rozszerzonym. Poradnik Dla Nauczyciela i Program Nauczania w Liceum Ogólnokształcącym, Liceum Profilowanym i Technikum. Przedmiotowy System Oceniania

Krystyna Becmer ,Włodzimierz Marszelewski ,Zbigniew Podgórski

Dział pierwszy poradnika zawiera "Program nauczania geografii w liceum ogólnokształcącym, liceum profilowanym i technikum" opracowany przez zespół autorski: F. Plit, Z. Podgórski, W. Marszelewski, M.K. Szmigiel (numer aprobaty MENiS: DKOS-4015-38/02). Dział drugi dotyczy poradnika metodycznego do podręcznika "Geografia. Kształcenie w zakresie rozszerzonym. Część 1. Zarys wiedzy o Ziemi" autorstwa Z. Podgórskiego, W. Marszelewskiego i K. Becmer. Do poradnika dołączono propozycję Przedmiotowego systemu oceniania przygotowanego przez K. Becmer.

Celem autorów poradnika było ułatwienie pracy nauczycielom z krótszym stażem pracy, którzy mimo własnego doświadczenia zechcą skorzystać z innych propozycji. Publikacja zawiera scenariusze 43 jednostek lekcyjnych.
Każdy scenariusz opracowano według schematu:
- cel lekcji,
- osiągnięcia ucznia z dziedziny poznawczej,
- osiągnięcia ucznia z dziedziny motywacyjnej,
- metody kształcenia,
- środki dydaktyczne,
- tok lekcji w podziale na części: wstępną, postępującą oraz zadania domowe.

Zamieszczone w poradniku wzory map i schematów mogą służyć jako karty pracy, które po wypełnieniu przez uczniów powinny być gromadzone w segregatorach zastępujących zeszyty ćwiczeń.
Scenariuszom zajęć warsztatowych autorzy poświęcili stosunkowo mało uwagi ze względu na to, że ich sposób realizacji przedstawiono w podręczniku. Autorzy podkreślają, że sugerując określone rozwiązania metodyczne, pozostawiają nauczycielom dużą swobodę w doborze metod, środków dydaktycznych i form organizacji nauczania, w zależności od wyposażenia szkoły i jej lokalizacji.

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne

Tel-kon.0-503-[zasłonięte]-409