Peter FiskGeniusz marketingu
Tytuł oryginału: Marketing Genius
ISBN:[zasłonięte]978-8301-565-1
Format: B5 (176 x 250 mm)
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2009
Rodzaj: podręcznik
Okładka: twarda
Liczba stron: 412
Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Stan: NOWA (prosto z magazynu)Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny.Książka ta dostarcza nowatorskich pomysłów i inspiracji, dzięki którym można:- stworzyć wyróżniające się marki,
- wprowadzić innowacyjne rozwiązania,
- zwiększyć zaangażowanie konsumentów,
- odnieść sukces na skomplikowanych rynkach, wykorzystując ich potencjał i zmiany ich struktur,
- zastosować strategie marketingowe zapewniające przewagę nad konkurencją.Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starburcks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Stevea Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,
MSP Książki.