Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Geniusz marketingu - Fisk Peter [nowa]

26-06-2012, 22:19
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 81 zł     
Użytkownik BestselleryPL
numer aukcji: 2355740427
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 10   
Koniec: 17-06-2012 09:23:46

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Geniusz marketingu

Fisk Peter

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60156
  • liczba stron: 412
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starburcks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve?a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.

    O autorze
    Start
    Zaczynamy
    CZĘŚĆ PIERWSZA
    POMYSŁOWOŚĆ: NARODZINY GENIUSZA MARKETINGU
    Ścieżka 1. Złożoność
    Ścieżka 1. Zrozumienie niepewnych rynków
    Ścieżka 2. Oczekiwania
    Ścieżka 1. Kreujemy jutro, pracując dzisiaj
    Ścieżka 3. Geniusz
    Ścieżka 1. Marketing to inteligencja i wyobraźnia
    CZĘŚĆ DRUGA
    MYŚLENIE: UMYSŁ GENIUSZA MARKETINGU
    Ścieżka 4. Strategia
    Ścieżka 1. Projektowanie działalności rynkowej "z zewnątrz"
    Ścieżka 5. Marki
    Ścieżka 1. Znajdź pomysł na miarę swoich możliwości
    Ścieżka 6. Klienci
    Ścieżka 1. Docieranie do inteligentnych klientów
    Ścieżka 7. Innowacja
    Ścieżka 1. Myślenie nowatorskie
    CZĘŚĆ TRZECIA
    KONKURENCJA: METODY GENIUSZA MARKETINGU
    Ścieżka 8. Propozycje
    Ścieżka 1. Firma widziana oczami klientów
    Ścieżka 9. Doznania
    Ścieżka 1. Postaw się na miejscu klienta
    Ścieżka 10. Powiązania
    Ścieżka 10. Prowadzenie firmy, gdy warunki dyktuje klient
    Ścieżka 11. Relacje
    Ścieżka 10. Z kim chciałbyś się spotkać w cztery oczy?
    CZĘŚĆ CZWARTA
    PRZYWÓDZTWO: WPŁYW GENIUSZA MARKETINGU
    Ścieżka 12. Działanie
    Ścieżka 10. Przedstawienie prawdziwej wartości marketingu
    Ścieżka 13. Marketerzy
    Ścieżka 10. Już czas, aby marketerzy stali się głównymi aktorami
    Ścieżka 14. Przywództwo
    Ścieżka 10. Dlaczego marketerzy są lepszym materiałem na prezesów?
    Ścieżka 15. Rodzaje przyszłości
    Ścieżka 10. Jaka będzie przyszłość?
    CZĘŚĆ PIĄTA
    GENIUSZ: STAWANIE SIĘ GENIUSZEM MARKETINGU
    Laboratorium geniuszu
    Katalizatory geniuszu
    Inspiracje geniuszu
    Podziękowania
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.