Opis książki: Klienci, marki i marketing to podstawa współczesnych strategii rynkowych. Geniusz marketingu wyjaśnia, dlaczego te zagadnienia są obecnie tak ważne. To książka dla każdego marketera, który chce się wyróżnić i nauczyć wykorzystywać zarówno swoją inteligencję, jak i wyobraźnię. Współczesne rynki ulegają dynamicznym przeobrażeniom, a więc również podejście do marketingu musi się diametralnie zmienić - powinien mieć on charakter strategiczny, komercyjny i innowacyjny. Według autora przykład należy czerpać z wielkich światowych marek i dlatego przedstawia on m.in. wizję Google, rozwój Apple i Starburcks, rewolucję Ebay, dyscyplinę wartości Microsoftu i Toyoty, budowanie strategii przez Coca-Colę. Każdy może stać się geniuszem marketingu, ucząc się od najlepszych: inteligencji od Steve?a Jobsa, wyobraźni od Philippe'a Starcka, zdolności osiągania sukcesu od Phila Knighta.
O autorze Start Zaczynamy CZĘŚĆ PIERWSZA POMYSŁOWOŚĆ: NARODZINY GENIUSZA MARKETINGU Ścieżka 1. Złożoność Ścieżka 1. Zrozumienie niepewnych rynków Ścieżka 2. Oczekiwania Ścieżka 1. Kreujemy jutro, pracując dzisiaj Ścieżka 3. Geniusz Ścieżka 1. Marketing to inteligencja i wyobraźnia CZĘŚĆ DRUGA MYŚLENIE: UMYSŁ GENIUSZA MARKETINGU Ścieżka 4. Strategia Ścieżka 1. Projektowanie działalności rynkowej "z zewnątrz" Ścieżka 5. Marki Ścieżka 1. Znajdź pomysł na miarę swoich możliwości Ścieżka 6. Klienci Ścieżka 1. Docieranie do inteligentnych klientów Ścieżka 7. Innowacja Ścieżka 1. Myślenie nowatorskie CZĘŚĆ TRZECIA KONKURENCJA: METODY GENIUSZA MARKETINGU Ścieżka 8. Propozycje Ścieżka 1. Firma widziana oczami klientów Ścieżka 9. Doznania Ścieżka 1. Postaw się na miejscu klienta Ścieżka 10. Powiązania Ścieżka 10. Prowadzenie firmy, gdy warunki dyktuje klient Ścieżka 11. Relacje Ścieżka 10. Z kim chciałbyś się spotkać w cztery oczy? CZĘŚĆ CZWARTA PRZYWÓDZTWO: WPŁYW GENIUSZA MARKETINGU Ścieżka 12. Działanie Ścieżka 10. Przedstawienie prawdziwej wartości marketingu Ścieżka 13. Marketerzy Ścieżka 10. Już czas, aby marketerzy stali się głównymi aktorami Ścieżka 14. Przywództwo Ścieżka 10. Dlaczego marketerzy są lepszym materiałem na prezesów? Ścieżka 15. Rodzaje przyszłości Ścieżka 10. Jaka będzie przyszłość? CZĘŚĆ PIĄTA GENIUSZ: STAWANIE SIĘ GENIUSZEM MARKETINGU Laboratorium geniuszu Katalizatory geniuszu Inspiracje geniuszu Podziękowania Indeks
|