Peter FiskGeniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
Tytuł oryginału: Customer Genius
ISBN:[zasłonięte]978-8301-584-2
Format: B5 (176 x 250 mm)
Liczba stron: 368
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2009
Rodzaj: poradnik
Okładka: twarda
Seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Stan: NOWA (prosto z magazynu)Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm.Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:- Jak zdobyć lojalnych klientów?
- Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
- Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm?
- Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów?
- Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwią one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.Polecamy również inne nasze aukcje oraz stronę "O mnie" (zasady udziału w naszych aukcjach).Pozdrawiamy,
MSP Książki.