Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Geniusz Biznesu. Wolters Kluwer

28-02-2012, 21:45
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 78 zł     
Użytkownik cuatemoc
numer aukcji: 2076447187
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 7   
Koniec: 03-02-2012 08:56:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Geniusz Biznesu


autor: Peter Fisk
Oficyna Wolters Kluwer
ISBN: ISBN:[zasłonięte]978-8301-569-9



Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?

Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:
  • Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
  • Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
  • Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
  • Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
  • Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
  • Co charakteryzuje geniusza biznesu?
Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.
RECENZJA
Czy zastanawiałeś się nad wykorzystaniem geniuszu swoich pracowników? Czy Twoja firma jest najlepsza? Czy jest najlepsza właśnie dlatego, że pracują w niej geniusze? Co decyduje o jakości strategii biznesowej? Jak stymulować bardziej dochodowy i zrównoważony rozwój? Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek? Warto znać odpowiedzi na te pytania, bo wówczas prowadzenie biznesu może być pasmem sukcesów. Oto przykład: Johnson zawsze biegał z uniesioną głową. Mówi, że tak właśnie zachowuje się sportowiec, który jest pewny swojej wygranej. Ważna jest bowiem zarówno szybkość, jak i umiejętność realizacji założonego planu we właściwym momencie. Sam talent i wiara w siebie już nie wystarczają, liczy się również zdolność przechytrzenia przeciwnika.

gazeta MSP, 1.03.2010 r.
Geniusz Biznesu. Wolters Kluwer