Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście... [nowa]

04-03-2012, 18:07
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 84.70 zł     
Użytkownik ksieg-inter_pl
numer aukcji: 2097022993
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 15   
Koniec: 03-03-2012 18:50:43
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Przedmiotem aukcji jest:

Geniusz biznesu. Kreatywne podejście do rozwoju firmy

Fisk Peter

Dane:
  • ISBN:978[zasłonięte][zasłonięte]60156
  • liczba stron: 304
  • okładka: twarda
  • wydawnictwo: wolters kluwer polska
  • seria: DLA LIDERÓW BIZNESU
  • wymiary: 170 x 245 mm
  • Rok wydania: 2009
  • Stan produktu: nowy, nieużywany



  • Opis książki:
    Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?Co charakteryzuje geniusza biznesu?Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.

    O autorze
    Podziękowania
    Inspiracja
    CZĘŚĆ PIERWSZA
    LEWA I PRAWA PÓŁKULA
    Ścieżka 1. Szybki wzrost
    Rozwój i przyspieszanie wzrostu firmy
    Ścieżka 2. Bańki rynkowe
    Największe możliwości w szybkim i nietrwałym świecie
    Ścieżka 3. Przedsiębiorczy liderzy
    Od mnichów i czarowników do liderów i menedżerów
    CZĘŚĆ DRUGA
    OD PRZYSZŁOŚCI KU PRZYSZŁOŚCI
    Ścieżka 4. Rynki rozwojowe
    Znajdowanie najlepszych rynków - dzisiaj i w przyszłości
    Ścieżka 5. Mądrzejsze strategie
    Kształtowanie przyszłości i nieuleganie wpływom
    Ścieżka 6. Innowacja w biznesie
    Patrzenie inaczej, robienie inaczej
    CZĘŚĆ TRZECIA
    Z ZEWNĄTRZ I OD WEWNĄTRZ
    Ścieżka 7. Siła konsumenta
    Biznes na warunkach klienta
    Ścieżka 8. Propozycje markowe
    Co sprawia, że klienci się angażują
    Ścieżka 9. Sieci rynkowe
    Siła sieci i społeczności konsumenckich
    CZĘŚĆ CZWARTA
    RADYKALNE POMYSŁY, PRAKTYCZNE DZIAŁANIA
    Ścieżka 10. Energia dla pracowników
    Jak stworzyć najlepsze miejsce pracy
    Ścieżka 11. Inspiracja zmian
    Wprowadzanie i utrwalanie zmian
    Ścieżka 12. Osiąganie pożądanych wyników
    Jak osiągać wyniki - teraz i w przyszłości
    LABORATORIUM GENIUSZA
    Skan biznesu
    Więcej o geniuszu
    Indeks

    Zobacz nasze pozostałe aukcje

    Dodaj nas do ulubionych sprzedawców

    Zapraszamy serdecznie.