Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Geim, Buzz, Bubble - Pakiet - A.De La Motte

18-02-2014, 17:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik OkularnikSklep
numer aukcji: 3958613077
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 3   
Koniec: 18-02-2014 16:53:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2013
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

wyświetl obraz
O firmie Pozostałe aukcje Regulamin Dostawa

 

 

884 [zasłonięte] 687

 

ksiegarnia.okularnik

[zasłonięte]@gmail.com

Odbiór osobisty:
Al. Wilanowska 363,
02-665 Warszawa pn.-pt. 10.00-18.00
sobota 10.00-14.00

Dane do przelewu:
Okularnik
Katarzyna Kuligowska
ul. Bokserska 34 m. 32,
02-682 Warszawa
Bank Zachodni WBK
82 1090 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6940001 [zasłonięte] 223175

Pakiet Anders de la Motte

Autor:
Anders de la Motte
Wydawnictwo:
Czarna Owca , 2013
Seria:
Czarna Seria
ISBN:
[zasłonięte]978-8354-791-7
Liczba stron:
1360
Wymiary:
135 x 210 mm
Tłumaczenie:
Paweł Urbanik
Sprawdź inne tytuły:
Anders de la Motte

Trylogia Andersa de la Motte o Grze w alternatywą rzeczywistość.

W skład pakietu wchodzą:

geim

Henrik HP Pettersson to 30-letni kombinator i próżniak, którego życiowe ambicje mogą być śmiało podsumowane jednym zdaniem: być numerem jeden. Pewnego dnia znajduje telefon komórkowy, który zaprasza go do tajemniczej Gry w Alternatywną Rzeczywistość. Po wykonaniu testu próbnego HP otrzymuje szereg fascynujących i niebezpiecznych zadań, które są filmowane, a następnie publikowane na liście rankingowej, ocenianej przez społeczność w sieci. Napięcie w grze rośnie, nagrody są coraz cenniejsze, a fani wystawiają mu świetne noty. Pochłonięty kolejnymi zadaniami HP zaczyna zdawać sobie sprawę, że gra niesie za sobą śmiertelne niebezpieczeństwo...

buzz

Minął rok, od kiedy Henrik Petterson za sprawą tajemniczego telefonu komórkowego dał się wciągnąć w pasjonującą, choć śmiertelnie niebezpieczną Grę. Teraz na pozór ma wszystko, czego zawsze pragnął - pieniądze, wolność i beztroskę. Nowy, wygodny styl życia zaczął go już jednak nudzić. Brakuje mu ekscytujących wyzwań i adrenaliny. Coraz częściej cierpi na bezsenność i bywa, że ciężko mu jest odróżnić rzeczywistość od wytworów wyobraźni. Coraz częściej pragnie powrotu do Gry.

bubble

Po wykonaniu serii ryzykownych zadań Henrik Petterson chciałby zupełnie wycofać się z Gry, ponieważ od kiedy się w nią zaangażował, życie jego i jego siostry stale było w niebezpieczeństwie. Kiedy otrzymuje anonimowy SMS z propozycją dalszego uczestnictwa w Grze, uświadamia sobie, że nie udało mu się przed nią ukryć. Wiadomość wytrąca go ze stanu wątłej równowagi, którą z takim trudem wypracował. Sprawę pogarsza fakt, że inwigiluje go policja. Mimo wszystko HP wyznacza sobie jeszcze jeden cel. Chce rozpracować Grę i zdemaskować jej mechanizm, tak aby już na zawsze się od niej uwolnić.