Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

GeForce 6800GS Palit 128mb ddr3 dodatki gwarancja

11-07-2012, 15:29
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 119 zł      Najwyzsza cena licytacji: 119 zł     
Użytkownik Leszek303
numer aukcji: 2453844674
Miejscowość lubelskie
Licytowało: 1    Wyświetleń: 50   
Koniec: 03-07-2012 12:35:00

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Pamięć [MB]: 128
Taktowanie rdzenia [MHz]: 450
Złącze: D-Sub, DVI,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Do sprzedania mam jedną z najmocniejszych kart graficznych pod AGP GeForce Palit  6800GS 128mb 128bit DDR3 - . Karta jest 100% sprawna i działa bez najmniejszych problemów . Posiada  bardzo wysokie zegary : rdzeń 450MHz i pamięć 600/1200 MHz . Dodaję do niej przejściówkę zasilania ,  sterowniki i przejściówkę dvi - vga . Specyfikacja widoczna jest poniżej . Na kartę udzielam 10 dni gwarancji rozruchowej ( liczonej od dnia wysyłki ) na dokładne sprawdzenie i przetestowanie ( gwarancja nie dotyczy spalenia karty i uszkodzeń mechanicznych ) . Poniżej wszystko widać na zdjęciach - REAL FOTO ( są to rzeczywiste zdjęcia tej konkretnej karty wraz z dodatkami i scany z programów testujących , a nie jakieś wklejane z netu lub innych aukcji i sprzedaję dokładnie to co na nich widać ) .

 

Specyfikacja z internetu :

AGP PALIT GEFORCE 6800GS 128MB 128 BIT DDR3 SONIC

AGP PALIT GEFORCE 6800GS 128MB 128 BIT DDR3 SONIC



Producent  
PALIT
Producent chipsetu  
nVIDIA
Model chipsetu  
6800 GS 12/5
Wielkość pamięci  
128 MB
Typ pamięci  
128 BIT DDR3
Taktowanie rdzenia  
450 (O/C 520 Mhz)
Taktowanie pamięci  
1200 1.4ns (O/C 1420 Mhz)
RAMDAC  
400 x 2
Typ złącza  
AGPx8 / AGPx4
Wyjscia/wyjścia  
TV-OUT, HDTV, DVI, CRT
Chłodzenie  
cooler
Wersja produktu  
Bulk
Obsługiwane standardy  
DirectX 9, OpenGL 2.0
Technologie  
Vertex Shader 3.0
UltraShadow II
silnik CineFX 3.0
Pixel Shader 3.0+
Intellisample 3.0
High-Precision Dynamic-Range
Komponenty zastosowane w kartach najwyższej klasy: pamięci 1.4ns BGA SAMSUNG BC14, tak jak w GF 7800GS i 7900GT.

Startowe taktowania 450Mhz/1200 Mhz
(klasyczny 6800GS - 375 Mhz/1000Mhz)

Najlepszy z możliwych overclocking: 520/1420 Mhz
(klasyczny 6800GS O/C = 440/1200 Mhz)

Bardzo wydajne chłodzenie, duży miedziany płat na GPU oraz
ogromne żeberka z czystego aluminium, odprowadzające ciepło!
Radiatory na pamięciach zamontowane poprzez mocowanie - koniec kłopotów z odklejaniem.

Najnowsza seria kart graficznych GeForce 6800GS wyposażona jest w bogaty wachlarz najnowszych technologii, mających na celu usatysfakcjonowanie każdego zaawansowanego gracza. Unikatowa jednostka CineFX 3.0 firmy NVIDIA zapewnia rzeczywiste kolory podczas renderingu 3D, oferując kolejny krok ku generacji filmowego realizmu. Nowa architektura cieniowania zapewnia szybką i płynną grę.
Technologia Intellisample 3.0 zapewnia najszybszy dotychczas antyaliasing w celu zapewnienia bardzo realistycznych obrazów bez ząbkowanych krawędzi.

Seria GeForce 6800GS pełni obsługuje najnowsze wersje Microsoft DirectX 9.x, Shader Model 3.0 oraz OpenGL 1.5. Umożliwiają one zadziwiające efekty, które zapewniają pełną kompatybilność i znakomitą wydajność we wszystkich aplikacjach.

Seria tych kart działa w standardzie AGPx8 / AGPx8.

Specyfikacja techniczna GeForce 6800 GS

* 12-potokowa, superskalarna architektura z 5 jednostkami vertex,
* silnik graficzny CineFX 3.0: Pixel Shader 3.0 i Vertex Shader 3.0
8 operacji PixelShader na pikselu, 128 operacji PixelShader w jednym cyklu zegara, 32 bitowa precyzja PixelShadera
- Displacement Mapping i Tone Mapping w czasie rzeczywistym
- do 16 textur w jednym prześciu,
- 16 i 32 bitowa zmiennoprzecinkowa precyzja
- obsługa tekstur w formacie sRGB
- obsługa kompresji tekstur DirectX i S3TC
- rendering w 32-bitowej, 64-bitowej i 128-bitowej palecie koloru
* pełna obsługa DirectX 9.0 i OpenGL 1.5
* NVIDIA HPDR (High-Precision Dynamic-Range) technologia obsługująca zmiennoprzecinkowe filtrowanie, teksturowanie, wtapianie i antyaliasing,
* Intellisample 3.0 z 16-krotnym, pełnoekranowym wygładzaniem krawędzi (16xAA), ulepszona wydajność kompresji HCT (High-resolution compression), nowe bezstratne algorytmy kompresji koloru, tekstur i bufora Z, oraz szybkiego czyszczenia bufora Z,
* UltraShadow II do 4 razy wydajniejszy (w stosunku do NV35) w grach wykorzystujących cienie w czasie rzeczywistym - np: Doom III
* zintegrowany podwójny RAMDAC 400MHz, umożliwiający wyświetlanie obrazu w rozdzielczości do 2048x1536 przy odwieżaniu 85Hz; nowy zintegrowany videoprocesor, do sprzętowego dekodowania MPEG, sprzętowa akceleracja WMV9, skalowanie i filtrowanie sygnału video - NTSC/PAL do rozdzielczości 1024x768, Macrovision copy protection; dekoder DVD/HDTV > MPEG2 do rozdzielczości 1920x1080i;
* NVIDIA Digital Vibrance Control (DVC)




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                   

 

 

                     UWAGA !!! 

Przed zalicytowaniem proszę koniecznie przeczytać stronę " o mnie ", która stanowi integralną całość wraz z opisem aukcji  .

 

Najszybsze formy kontaktu ze mną dotyczące zapytań w sprawie aukcji podane są NA DOLE AUKCJI  i przez te namiary proszę kontaktować się ze mną .

 

Kartę prześlę zwycięzcy Pocztą Polską (priorytetem -przy wpłacie na konto - 11 zł. , przy wpłacie na konto z ubezpieczeniem - 14 zł. , za pobraniem z ubezpieczeniem - 18 zł. - należy doliczyć do wylicytowanej kwoty ) po wpłynięciu pieniędzy na moje konto (dane do przelewu serwis prześle automatycznie po wylicytowaniu przedmiotu )  . Przy wysyłce bez ubezpieczenia nie odpowiadam za jakość usług świadczonych przez Pocztę , ze swej strony gwarantuję solidne i bezpieczne zapakowanie .

 

Za pobraniem wysyłam tylko jako paczka ubezpieczona !!!

  

W razie pytań lub wątpliwości kontakt do mnie :

kom : 0 505 [zasłonięte] 447

gg : 23 32 033

e-meil : leszek-303[zasłonięte]@wp.pl

  

 

Zapraszam . Napewno WARTO !!!!!