Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

geforce 6800 GS 256mb gddr3 AGP x8 do GIER

25-05-2014, 17:42
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 42 zł     
Użytkownik mrseba2
numer aukcji: 4244345424
Miejscowość Przywidz k. Gdanska
Licytowało: 4    Wyświetleń: 151   
Koniec: 25-05-2014 16:36:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Używany
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Seria: 6600, 6800
Pamięć [MB]: 256
Taktowanie rdzenia [MHz]: 425
Złącze: D-Sub, DVI
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Karta grafiki do gier np. i wiele innych zastosowan! Solidna i stabilna konstrukcja, waga i wygląd mówi sam za siebie, konkretny wentylator chłodzący:

 

Przedmiot sprawny, działający, używany.

 

geforce 6800 GS 256mb gddr3 AGP x8 do GIER

 

STARE i nowe monitory obługuje karta, złącza na stare i nowe monitory.

zajmuje dwa miejsca przy montazu w obudowie.

 


Przykładowe gry do karty grafiki

-Company Of Heroes

- Resident Evil 5 Benchmark

- Resident Evil 5

- Race Driver GIRD

- Need For Speed Shift

- Toms Clancy’s HAWX

- GTA4



The Sims 2 

- Call of Duty 5

- Qake 3

- half life

- hitman

-cs

 

 

 

Do komputerów stacjonarnych starszych konstrukcji. Doskonała profesjonalna karta grafiki dla gracza. Chcesz lub masz starszy komputer ? tylko gry słabo działają (szczególnie na integrowanej karcie grafiki na płycie głównej)? Jest to najlepsze rozwiązanie do przypomnienia sobie starych i świetnych tytułów gier !

LAN party ze starymi i dobrze znanymi grami ?

 

Polecam system Windows 7 (32 bit), i Windows XP (32 bit) sprawdzają się idealnie. Możliwość podkręcania OC.

 

GRATIS, razem w zestawie

Na życzenie mogę dołączyć do karty graficznej, (proszę wpisać w uwagi zamówienia)

-dokumentację, zalecenia, informację o karcie grafki

 

 

ZA opłatą dodatkową

-złącza molex 2x - 1xPCI Expre (starsze złącza od zasilacza do karty grafiki napięcie 8pin) 21zł

- sterowniki Win XP , Win 7     -9,99zł

 

inne info:

http://www.nvidia.pl/page/specs_gf6.html

http://pl.wikipedia.org/wiki/GeForce_6

http://www.nvidia.pl/page/6800_games.html jakie gry przykładowe

 

Jedyne wymaganie to minimalny zasilacz o mocy 400W. (oznaczone na zasilaczu).

 

Wszelkie pytania, uwagi proszę pytać :) w zakładce/linku pytanie do sprzedającego.

Możliwość zwrotu i reklamacji ! (proszę pisać, dzwonić - czasami można nie znać sposobu montażu)

Ceny dodatków (za opłatą, mogą ulec zmianie w zależności o kursu walut).

 

 

NazwaNazwa
rdzenia
Częstotliwość
jądra
Częstotliwość
pamięci
Rodzaj pamięciSzyna pamięciIlość pamięciPrzepustowość
Pamięci
Proces
technologiczny
Rozmiar RdzeniaLiczba
Tranzystorów
Pixel
Shader
Vertex
Shader
Jednostki ROPJednostki TMUWypełnianie
Pikseli
Wypełnianie
Tekseli
Wydajność
Geometryczna
6800 GS NV42 425 Mhz 1000 Mhz GDDR3 256-bit 256 MB 31.3 GB/s 110 nm 202 mm² 190 mln 12 5 8 12 3400 MPix/s 5100 MTex/s 531 MVts/s

 

 

 

Architektura CineFX™ 3.0

  • Vertex Shaders
    • Pełna zgodność z modelem Microsoft® DirectX® 9.0 Vertex Shader 3.0
    • Mapowanie przesunięć (displacement mapping)
    • Obsługa instancji obiektów geometrycznych (geometry instancing)
    • Brak ograniczeń długości programów operujących na Vertex Shader*
  • Pixel Shaders
    • Pełna zgodność z modelem DirectX 9.0 Pixel Shader 3.0
    • Obsługa rozgałęzień przetwarzania pikseli (pixel branching)
    • Obsługa jednoczesnego renderingu do wielu obrazów wynikowych (Multiple Render Targets - MRT)
    • Brak ograniczeń długości programów operujących na Pixel Shader
  • Najnowszej generacji silnik teksturujący
    • Do 16 tekstur w pojedynczym przebiegu
    • Obsługa 16-bitowego formatu zmiennopozycyjnego, jak również 32-bitowego formatu zmiennopozycyjnego
    • Obsługa tekstur o rozmiarach nie będących potęgą liczby 2 (non-power-of-two textures)
    • Obsługa formatu sRGB dla tekstur gamma
    • Kompresja tekstur DirectX i S3TC
    • Pełna, studyjnej jakości 128-bitowa precyzja przetwarzania oparta na liczbach zmiennopozycyjnych w całym potoku renderingu, z wbudowanym wsparciem sprzętowym dla trybów 32-bit, 64-bit i 128-bit

 

Filtrowanie i blending 64-bitowych tekstur

  • Pełna obsługa przetwarzania opartego na liczbach zmiennopozycyjnych w całym potoku renderingu
  • Filtrowanie oparte na liczbach zmiennopozycyjnych poprawia jakość animowanych obrazów
  • Teksturowanie oparte na liczbach zmiennopozycyjnych wprowadza nowy poziom klarowności i szczegółowości obrazu
  • Blending oparty na liczbach zmiennopozycyjnych dodaje szczegółowości efektom specjalnym, takim jak rozmycie ruchu i eksplozje

 

Technologia Intellisample™ 3.0

  • Zaawansowane 16-krotne filtrowanie anizotropowe
  • Niespotykana dotąd wydajność antyaliasingu i kompresji
  • Antyaliasing oparty na obrocie siatki pikseli (Rotated-Grid Antialiasing) daje wygładzenie zniekształceń krawędzi o niespotykanej dotąd jakości
  • Pełna obsługa algorytmów bezstratnej kompresji teraz w jeszcze wyższych rozdzielczościach
  • Szybka technologia z-clear
  • Technologia HCT (Higher-resolution Compression Technology), zwiększająca wydajność w wysokich rozdzielczościach przez zastosowanie zaawansowanych mechanizmów kompresji

 

Technologia UltraShadow II

  • Zaprojektowana by podnieść wydajność gier intensywnie korzystających z technik operujących ceniami, jak np. Doom III firmy id Software™

 

Technologia TurboCache

  • Współdzieli pojemność i przepustowość dedykowanej pamięci video oraz dynamicznie alokowanej pamięci systemowej, dla zapewnienia optymalnej wydajności.

 

Technologia PureVideo

  • Adaptatywny programowalny procesor video
  • kodowanie i dekodowanie MPEG video
  • Akceleracja sprzętowa filmów High-definition MPEG-2
  • Wysokiej jakości skalowanie i filtrowanie video
  • Dekodowanie DVD i HDTV-ready MPEG-2 w rozdzielczościach do 1920x1080i
  • Podwójny układ RAMDAC pracujący z częstotliwością 2x400 MHz, gwarantujący uzyskanie maksymalnej rozdzielczości 2048x1536 pikseli z częstotliwością odświeżania 85Hz
  • Korekcja gamma wyświetlania
  • Obsługa Microsoft® Video Mixing Renderer (VMR) zapewniająca odwtarzanie video w wielu oknach przy zachowaniu pełnej jakości i funkcjonalności w każdym z nich

 

Zaawansowane funkcje obsługi wyświetlania obrazu

  • Podwójny układ RAMDAC pracujący z częstotliwością 2x400 MHz, gwarantujący uzyskanie maksymalnej rozdzielczości 2048x1536 pikseli z częstotliwością odświeżania 85Hz
  • Dwa porty DVO do współpracy z zewnętrznymi urządzeniami TMDS i TV
  • Pełna obsługa technologii NVIDIA® nView™

 

Zaawansowana technika wykonania

  • Zaprojektowana by wspierać architekturę PCI Express 16x
  • Pełna obsługa standardu AGP 8x (wraz z opcjami Fast Writes oraz Sideband Addressing)
  • Obsługa najszybszego standardu pamięci GDDR3
  • Zaawansowany monitoring i zarządzanie temperaturą układu

 

Technologia cyfrowej kontroli jaskrawości NVIDIA Digital Vibrance Control(DVC) 3.0

  • Kontrola koloru
  • Kontrola ostrości obrazu

 

Wsparcie dla systemów operacyjnych

  • Windows XP
  • Windows ME
  • Windows 2000
  • Windows 9X
  • Macintosh OS (w tym również OS X)
  • Linux

 

Wsparcie API dla programistów

  • Pełna obsługa standardu DirectX, w tym najnowszej wersji Microsoft DirectX 9.0 Shader Model 3.0
  • Pełna obsługa technologii OpenGL, w tym najnowszej wersji 2.0

 

FrazPC.pl 
Best Buy 

“Nowa karta graficzna GeForce 6600LE oparta jest o chip NV43V, który ma zastąpić GeForce 6200. W przypadku pamięci również mamy to samo co u ATI Radeon X800GT, czyli moduły GDDR-I i 128 bitów. Jednak NVIDIA wygrywa z rywalem możliwościami, oferując między innymi zgodność z DirectX 9.0c. Pixel i Vertex Shader 3.0 coraz bardziej uwidaczniają swoja przewagę nad PS/VS 2.0 w grach."

"Jeśli chodzi o odwieczną kwestię NVIDIA kontra ATI, w tym przypadku wszystko przemawia za GeForce.”