ISBN: |
838[zasłonięte]7647 |
Wymiar: |
155 x 245 mm |
Nr wydania: |
- |
Seria: |
- |
Ilość stron: |
188 |
Ocena: |
Bardzo dobry - |
Waga: |
0,39 kg |
Indeks: |
0185/52/0015 |
Rok wydania: |
2002 |
Autor: |
Gay Charles |
Rodzaj okładki: |
Miękka |
Wydawca: |
Oficyna Ekonomiczna |
Stan: |
Używana |
Opis książki
Outsourcing zawdzięcza swą popularność licznym korzyściom, takim jak ograniczenie inwestycji kapitałowych, możliwość skoncentrowania się na podstawowej działalności, poprawa jakości usług i obniżenie ich kosztów, uzyskanie dostępu do specjalistycznej wiedzy oraz wzrost elastyczności firmy.
Celem książki jest przekazanie teoretycznej i praktycznej wiedzy niezbędnej do fachowego zarządzania relacjami firmy z partnerami w ramach outsourcingu. Autorzy skupiają się na następujących zagadnieniach:
- przyczyny stosowania outsourcingu oraz korzyści z nim związane,
- analiza potrzeb firmy i określenie usług, które mogą być świadczone przez podmioty zewnętrzne,
- wybór odpowiedniego modelu współpracy - dostosowywanie formy outsourcingu do rodzaju zlecanej usługi,
- czynności związane z selekcją dostawców usługi,
- planowanie przebiegu procesu i zarządzanie nim,
- negocjowanie kontraktu i sporządzanie specyfikacji,
- prawne aspekty outsourcingu,
- problemy związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
- wdrażanie, monitorowanie i ocena wyników.
Opisywane problemy i rekomendowane rozwiązania zostały wzbogacone wieloma przykładami, a ich uzupełnieniem jest prezentacja wyników badań przeprowadzonych w 500 największych przedsiębiorstwach brytyjskich.
Uwagi:
Brzegi stron lekko zakurzone. Oprawa nieznacznie wytarta.