Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

Gary Vaynerchuk Jab Jab Jab right hook - Social

16-10-2014, 12:39
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 89 zł     
Użytkownik Warchol18
numer aukcji: 4674161736
Miejscowość Będzin
Licytowało: 1    Wyświetleń: 11   
Koniec: 16-10-2014 11:55:42

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Waga (z opakowaniem): 1.00 [kg]
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2013
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

JAB, JAB, JAB RIGHT HOOK. HOW TO TELL YOUR STORY IN NOISY SOCIAL WORLD 

Gary Vaynerchuk

Język: angielski

2013, wydawnictwo HarperBusiness

Wydanie I, 224 stron

 

Książka NOWA, bez śladów użytkowania, w angielskiej wersji językowej!

 

 

 

New York Times bestselling author and social media expert Gary Vaynerchuk shares hard-won advice on how to connect with customers and beat the competition.

When managers, marketers, and small business owners outline their social media strategies, they plan for the "right hook"—their next campaign that will produce profits. Even companies committed to "jabbing"—creating content for consumers and engaging with customers to build relationships—still desperately want to land the powerful, bruising swing that will knock out their opponents or their customers' resistance in one tooth-shattering, killer blow. Right hooks, after all, convert traffic to sales. They easily show results and return on investment. Except when they don't.

In the same passionate, streetwise style his readers have come to expect, Vaynerchuk is on a mission to strengthen marketers' right hooks by changing the way they fight to make their consumers happy, and ultimately to compete. Thanks to the massive change in and proliferation of social media platforms in the last four years, the winning combination of jabs and right hooks is different now. Communication is still key, but context matters more than ever. It's not just about developing high-quality content; it's also about developing high-quality content that's perfectly adapted to specific social media platforms and mobile devices. It's about truly engaging with customers, not by shouting at them over social media but by using new narrative forms particular to each different media platform—especially, though not exclusively, Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, and Tumblr. Jab, Jab, Jab, Right Hook is a blueprint to social media marketing strategies that really work.

 

 

Odbiór osobisty możliwy na terenia Będzina / Gliwic 

 

Zachęcam do sprawdzenia moich innych aukcji z książkami z zakresu zarządzania projektami oraz biznesu